ام دی اف سه میل

فروش ام دی اف سه میل گلستان

سه میل گلستان

فروش ام دی اف سه میل گلستان آغاز شد. این بزرگترین بازار تخصصی برای توزیع مستقیم انواع ورق ام دی اف سفید و رنگی از ضخامت ۳ میل است.

گلستان هم نام مرکز استان گرگان است و هم نام یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده ام دی اف در ایران. به همین دلیل معمولا وقتی در میان صنعتگران و ام دی اف کاران سراسر کشور صحبت از محصولات ام دی اف گلستان می شود، بیشتر مردم با تصور کارخانه به آن توجه دارند. در واقع این کارخانه یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی ایران است. تا کنون ورق های ام دی اف گلستان در ضخامت ۱۲، ۱۴ و ۱۶ میلی متر در کشور شناخته می شود. این کارخانه محصولاتی با کیفیت و البته معمولا ارزان قیمت ارائه می کند. در واقع ورق های ام دی اف گلستان در تنظیم وضعیت قیمتی بازار کمک کننده است. البته لازم به ذکر است که در اکثر موارد ام دی اف گلستان در ابعاد ۲۴۴×۳۶۶ است.

پخش ام دی اف ۳ میل

در استان گرگان به عنوان یکی از استانهای شمالی کشور توزیع مناسب ورق ام دی اف بسیار مهم است. چراکه علاوه بر نیاز بازار خود گرگان و گلستان به ورق های ام دی اف سه میل و دیگر ابعاد و ضخامت های آن، بعضا صادارات مستقیم نیز دارند. صادرات به کشور ترکمنستان که بازار بسیار بزرگ و مناسبی برای این محصول به حساب می آید. این امر نیازمند حرکت و شجاعت بازرگانان گلستانی است. در واقع در اکثر مواقعی که صادراتی از محصولات یک کشور به کشورهای دیگر آغاز می شود، توان و شجاعت یکی از بازرگانان یا تجار کشور مبدأ در میان است. چرا که برای شروع هر امری یک خط شکنی لازم است.

بنابراین اگر شما هم قصد فروش یا پخش سه میل در گلستان دارید. یا حتی اگر میخواهید فروش ام دی اف سه میل به خارج از کشور را آغاز کنید، کافیست با بازار بزرگ ایران به عنوان تخصصی ترین بازار کشور هماهنگ شده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا