ام دی اف سه میل

ابعاد ورق ام دی اف سه میل

ورق سه میل

ابعاد ورق ام دی اف سه میل به استاندارد در اینجا مشخص شده است. علاوه بر این سایزهای عمومی و سفارشی دیگری نیز امکان تولید در کارخانه های ایرانی وجود دارد.

در بسیاری از مشاغل دنیا، استفاده از متریال مورد نیاز امری مهم است. در واقع در یک تولیدی یا کارکاه مواد اولیه مورد نیاز مطابق با خواست باشد، بهتر است. ممکن است خارج از آن اندازه ای که بخواهد، موارد دیگر نیز کاربرد داشته باشند. اما قطعا در صورتی که یک محصول مطابق با اندازه و کیفیت و ضخامت مد نظر تولید کننده باشد، استفاده حداکثری را خواهد داشت. بنابراین اینکه یک خریدار در هنگام خرید محصول بخصوصی سراغ ابعاد و اندازه آن است، نشان دهنده توجه و نیاز وی به آن موضوع است. شاید اگر یک مرکز فروش یا بازار توان ساپورت تمام مدلها و ابعاد محصول مورد نظر را داشته باشد، بتواند بالاترین رضایت را از این مشتری جذب کند.

ورق ام دی اف ۳ میل

در صنعت ام دی اف و کابینت سازی کشور، انواع مختلفی از ورق های MDF مورد استفاده است. این مدلها هم از نظر ابعاد و هم از نظر ضخامت مورد توجه هستند. مثلا از عمده محصولات مورد استفاده می توان به ورق ام دی اف سه میل اشاره کرد. منظور از سه میل نیز همان سایز ۳ میلی متر است. ابعاد استاندارد در کارخانه های تولید کننده این ورق مشخص و روتین است. مثلا سایز ۲۴۴ × ۱۸۳ بالاترین میزان تولید و خرید را دارد. بعد از آن اندازه ۲۸۰ × ۲۱۰ نیز قرار دارد. حتی در مواردی نیز مشاهده شده است که ابعاد ۲۴۴ × ۱۲۲ و ۲۸۰ × ۲۴۴ و یا حتی ۱۸۳ × ۱۲۲برای ورق سه میل استفاده می شود.

به هر حال اگر از این مباحث بخواهیم مطابق نظر شما نتیجه بگیریم، باید عرض کنیم که مطابق با سفارشات عمده هر ابعادی برای ورق ام دی اف می تواند تولید شود. اما به شرط آنکه سفارش شما ارزش تغییر سایز دستگاه های تولیدی را داشته باشد. اگر شما نیز به دنبال خرید ورق ام دی اف در ضخامت های مختلف از جمله ۱۶ میلی و سه میل هستید، این مرکز بهترین انتخاب می تواند باشد. در واقع شما در اینجا با یک بازار عمده و کلی واقعی روبرو هستید که همه نوع MDF 3 میل را در خود جای داده است. اکثر تولیدی ها و کارخانه های ایرانی و حتی شرکت های وارد کننده نیز با این مرکز همکاری مستقیم دارند. اطلاعات تماس موجود در این سایت در اختیار شماست تا ضمن دریافت آخرین راهنمایی ها و اطاعات بازار، ثبت سفارش و خرید مستقیم داشته باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا