سه میل پرینتی

ام دی اف ۳ میل پرینتی

3 میل پرینتی

ام دی اف ۳ میل پرینتی جدید از نمونه های پر فروش بازار صنعت چوب است. قیمت روز ورق سه میل را در این بازار به صورت آنلاین مشاهده کرده و سفارش دهید.

ام دی اف ۳ میل پرینتی در بازار خرید و فروش ایران عرضه می شود. این محصول به عنوان یکی از نمونه های پرکاربرد در صنایع چوبی و کارگاه های نجاری است. یعنی اگر شما در خانه خود نمونه هایی از محصولات چوبی داشته باشید، حتما و بدون تردید بخشی از آن ساخته شده از ورق های ۳ میل پرینتی است. منظور از این ورق ها همان نمونه های ام دی اف خام سه میل است که توسط دستگاه های خاص در کارخانه های تولیدی لایه ای از رنگ را دریافت کرده اند. این خطوط تولید هرچند امکان تولید نوع روکش دار کاغذی و ملامینه از ورق های ۳ میل را نیز دارند.

اما با توجه به فروش و تقاضای بسیار زیاد از نوع پرینتی توجه ویژه تری به آن دارند. این محصولات عموما به عنوان بخش پشت کار برای باکس های کابینت آشپزخانه یا کمدهای دیواری و دیگر مصنوعات استفاده می شوند. علت اصلی آن نیز به آسانی و راحتی استفاده و نیز ارزان تر بودن و مقرون به صرفه بودن آن برمی گردد.

قیمت فروش انواع ۳ میل

در حال حاضر با توجه به نواسانات متعدد در بازارهای داخلی و خارجی، قیمت های ام دی اف چندان قابل تأیید نیست. چرا که ممکن است در طول یک هفته چندین بار قیمت های جدید اعلام شود. اما در حالت کلی اگر بخواهیم به قیمت خرید و فروش ورق های ۳ میل اشاره کنیم می توانید به موارد زیر برای انواع این ورق ها بپردازیم:

  • ۳ میل سفید پرینتی ایرانی: ۴۹٫۰۰۰ تومان
  • ۳ میل سفید پرینتی خارجی: ۵۵٫۰۰۰ تومان
  • ۳ میل سفید پرینتی ایزوفام: ۵۶٫۰۰۰ تومان
  • ۳ میل سفید سه بعدی: ۹۹٫۰۰۰ تومان

هرچند ممکن است زمانی که شما این قیمت ها را مشاهده می کنید، تغییرات زیادی داشته باشند. اما برای اینکه بتوانید از آخرین لیست قیمت انواع ورق ام دی اف سه میل مطلع شوید، می توانید از صفحه لیست قیمت روز سه میل در همین وبسایت که به صورت هفتگی و مرتب آپدیت می شود، بازدید فرمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا