ام دی اف سه میل

لیست قیمت ام دی اف ۳ میل ایرانی

ام دی اف 3 میل ایرانی

لیست قیمت ام دی اف ۳ میل ایرانی در بازار امروز چند است؟ آخرین تغییرات قیمت سه میل و نیز شرایط ثبت سفارش پالتی و تریلی را از طریق این بخش مشاهده کنید.

در حال حاضر بسیاری از محصولات و تولیدات کارخانه های صنعت چوب کشور دچار نوسان قیمت است. البته هرچند این نوسانات با برخی هیجانات متفاوت است. اما خب همواره وجود نوسان قیمت در بازار ام دی اف باعث برخی سوء استفاده ها نیز می شود. در حال حاضر و با توجه به این که بازار رو به پاییز می رود و بسیاری از ساختمان های ساخته شده در تابستان در مرحله نازک داری یا دکوراسیون چینی هستند. لذا به همین دلیل بازار با افزایش سفارشات در حوزه ورق های ام دی اف در انواع ضخامت ها از جمله ۳ میل روبرو است. بنابراین اگر شما نیز قصد خرید یا تهیه ورق ۳ میل از بازار هستید، بهتر است که ابتدا برخی لیست قیمت ها را کنترل کرده و انتخاب درستی را داشته باشید.

قیمت روز انواع ۳ میل

در حال حاضر در بخش معاملات بازار شاهد وجود انواع برند ایرانی و خارجی از سه میل رنگی هستیم. حتی در برخی موارد نمونه های کم کیفیت و حتی درجه ۲ نیز با رشد معامله و فروش روبرو هستند. در اینجا به منظور دسترسی سریع و حدودی به قیمت های بازار سه ۳ میل سعی کرده ایم که انواع مختلف با لیست کلی برای شما بیاوریم.

  • ام دی اف ۳ میل خام ایرانی: ۴۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل خام خارجی: ۵۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی ایرانی: ۵۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی خارجی: ۶۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل رنگی ایرانی: ۷۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل رنگی خارجی: ۸۰٫۰۰۰ تومان

البته به منظور اطلاع دقیق از همه موارد بهتر است از صفحه لیست قیمت روز ۳ میل در همین وبسایت که به صورت هفتگی آپدیت می شود نیز استفاده کنید. این بخش بیشتر برای همکاران و بازرگانی های سراسر کشور است که از دقت و ریز قیمت ها مطلع باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا