سه میل رنگی

قیمت ورق ام دی اف ۳ میل رنگی

قیمت ام دی اف 3 میل

قیمت ورق ام دی اف ۳ میل رنگی با توجه به میزان و حجم سفارش تعیین می شود. اما در اینجا برای ورق سه میل آخرین قیمت های معامله شده بازار را اعلام کرده ایم.

ام دی اف ها در بحث قیمت گذاری و تعیین نرخ خرید و فروش دارای یکسری ملزومات کلی و جزئی هستند. یعنی شاید این موضوع برای تمام کالاها و تولیدات مشمول باشد، اما در این حوزه و صنعت اندکی تفاوت دیگر نیز داریم. چرا که در این صنعت علاوه بر آیتم هایی نظیر اندازه، شکل، رنگ، طرح، ضخامت، مغزی، کیفیت، برند و غیره ایرانی و خارجی بودن نیز مطرح است. از سوی دیگر میزان مصافت طی شده از کارخانه تا مقصد مصرفی نیز بر قیمت تمام شده تأثیر مستقیم دارد. در واقع بسیاری از تولید کنندگان ورق ۳ میل رنگی مغز و ام دی اف خام را از کارخانه های دیگر خریداری می کنند. این امر باعث ایجاد یک افزایش قیمت به دلیل حمل از کارخانه اولیه به کارخانه دوم است.

نرخ جدید ۳ میل رنگی

در مورد نرخ و قیمت تمام شده انواع ورق ام دی اف چنان فرصتی جهت بحث نیست. اما به صورت کلی و جامع می توانیم در لیست تهیه شده زیر، نرخ کلی را مشاهده کنیم. در حقیقت این قبیل از محصولات که دارای بازارهای خاص و عمومی به صورت توأمان است، مسئله ارزش گذاری را نیز اندکی پیچیده کرده است. یعنی شما باید میزان و حجم سفارش مشتری را نیز بدانید و بعد بتوانید لیست قیمت عمده دقیق تر اعلام کنید. لذا ما برای اینکه از اصل موضوع دور نباشیم، سعی کرده ایم که قیمت های خرده را اعلام کنیم تا در صورت کلی بودن سفارشات نیز تعیین قیمت روز توسط مشاوران فروش بازار صورت گیرد. ۳ میل رنگی با نوع سفید یا همان پرینتی نیز اختلافات قیمتی دارند که در اینجا لحاظ شده است.

  • ام دی اف ۳ میل سفید ایرانی: ۵۴٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل سفید خارجی: ۶۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل رنگی یکرو کاغذی: ۹۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل رنگی دورو کاغذی: ۱۲۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل رنگی یکرو شبه ملامینه: ۹۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل رنگی دورو شبه ملامینه: ۱۲۵٫۰۰۰ تومان

بازار بزرگ فروش و پخش انواع ورق سه میل ایران، افتخار همکاری با همه تولید کنندگان و عاملین وارد کننده بزرگ این صنعت را دارد. در واقع شما اگر با این مجموعه وارد همکاری شوید، تنها چیزی که نیاز خواهید داشت، تصمیم به خرید است. چه به صورت خرده و جزئی سفارش داشته باشید و چه کلی و عمده به سرعت تأمین خواهد شد. همچنین لیست قیمت روز ۳ میل نیز به صورت مداوم در حال بروزرسانی است که از طرف همین وبگاه می توانید آنلاین چک کرده و اطلاعات را دریافت کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

یک دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا