سه میل سفید

پخش ام دی اف ۳ میل سفید

پخش 3 میل

پخش ام دی اف ۳ میل سفید در بزرگترین مرکز توزیع سراسری آغاز شد. قیمت این محصولات دقیقا مطابق با نرخ کارخانه بوده و ورق سه میل به صورت پالتی ارسال می شود.

ورق سفید از بالاترین میانگین و سطح فروش و سفارشات بازار ایران است. این محصول با توجه به کاربردهای بسیار متنوعی که دارد، کانون توجه صنایع مختلف است. همچنین ام دی اف ۳ میل به دلیل ضخامت کم و نیز چوب مصرف شده کم، از قیمت بسیار خوب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. همچنین از طرفی چون برای این ورق از روکش ملامینه رنگی استفاده نمی شود و به صورت پرینتی سفید می شود، لذا ارزان تر تمام می شود. یعنی هیچ ورق ام دی اف دیگری نمی تواند به اندازه ام دی اف ۳ میل سفید دارای قیمت پایین و مناسب برای خریداران خرده و عمده باشد.

بازار بزرگ پخش ۳ میل

امروزه به دلیل همین حجم معاملات از این ورق چوبی در کشور، مراکز پخش متعددی شکل گرفته است. این مراکز عمدتا به عنوان کانون اصلی توزیع در استان های گوناگون هستند. اما برخی مجموعه های بسیار بزرگ پخش نیز هستند که کمی وسعت کاری را گسترش داده اند. آنها علاوه بر استان خود، چندین استان همجوار را نیز پوشش می دهند. اما خب با این وجود باز هم یک مرکز یا مجموعه که با توان کامل و جامع آماده ارسال سفارشات از همه نقاط کشور را داشته باشد، وجود نداشت. علاوه بر این چنین مرکزی باید توان پاسخگویی به سفارشات صادرات ام دی اف ۳ میل سفید را نیز دارا می بود. به همین دلیل با همت بخش خصوصی و سرمایه گذاری های بزرگ صورت گرفته اکنون بزرگترین بازار پخش سه میل کشور راه اندازی شده است.

این بازار به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای تنها بر روی ورق ۳ میل از انواع مدل از جمله سفید تمرکز دارد. یعنی هیچ محصول دیگری به غیر از آن را نمی توانید در این بازار مشاهده کنید. پس همین تمرکز و بالا بودن قدرت پاسخگویی به سفارشات در کوتاه مدت این مجموعه را به قطب توزیع و پخش انواع ورق ۳ میل در ایران تبدیل کرده است. این مجموعه در حال حاضر سالانه حجم بسیار مناسب و قابل توجهی از سفارشات کشور های همسایه را نیز پاسخگو است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا