ام دی اف سه میل

ابعاد ام دی اف سه میل گرگان

ام دی اف سه میل گرگان

ابعاد ام دی اف سه میل گرگان چند است؟ در استان گلستان فروش مستقیم انواع ورق ۳ میل در اندازه های متنوع، توسط بازار متمرکز ایران آغاز شد.

یکی از استان ها مهم در عرصه تولید و توزیع ورق ام دی اف و چوب گلستان است. این استان به دلیل دارا بودن مرز های آبی و خشکی جزو پر پتانسیل ترین مراکز کشور به حساب می آید. در حال حاضر یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده انواع ورق ام دی اف در گرگان قرار دارد. کارخانه ام دی اف گلستان با دارا بودن توان تولیدی بسیار مناسب ، جزو نمونه های موفق کشوری است. به همین جهت در این استان و به خصوص مرکز آن شهر گرگان، فعالان و صنعتگران بسیاری در زمینه ام دی اف و چوب فعالیت دارند. البته این موضوع به پیشینیه این شهر در نزدیکی و دسترسی آسان به چوب جنگل ها نیز مربوط است.

مرکز فروش ۳ میل گلستان

در هر حال در حال حاضر در گرگان کارخانه ای مستقل در زمینه تولید ورق سه میل وجود ندارد. یعنی اگرچه کارخانه بزرگی همچون ام دی اف گلستان فعالیت مستمر دارد. اما این کارخانه تا کنون وارد بحث تولید ورق های سه میلی متر نشده است. بنابراین استان گلستان نیز همچون بسیاری از شهرها و استان های دیگر کشور، در زمینه ام دی اف سه میل در همه ابعاد آن جزو مصرف کنندگان است. به همین منظور بازار بزرگ سه میل ایران در جهت افزایش توان کاری و نیز گسترش چتر حمایتی خود، وارد فعالیت در گرگان نیز شده است. به همین دلیل از این پس تأمین سفارشات در این استان نیز با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد گرفت.

تولید ورق های سفارشی

مجموعه بازار بزرگ سه میل ایران، همچون بیشتر شهرها و مراکز استان ها، در گرگان فعالیت مستقیم در عرضه ورق ۳ میل راه اندازی کرده است. به همین منظور علاوه بر ورود به مذاکره با بزرگان ام دی اف فروشی و چوب فروشی گرگان، خود نیز مستقیما با همکاران فعال در این شهر مراودات و معاملات مستقیم آغاز کرده است. اکنون با توجه به نیاز روز بازار و سفارشات متنوع از انواع ابعاد سه میل تولیدات سفارشی نیز راه اندازی شده است. این بدان معنی است که در صورتی که سفارشی خاص برای ورق دلخواه خود در ابعاد و سایز مخصوص داشته باشید، باز هم می توانید از طریق همین بازار اقدام به تهیه کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا