ام دی اف سه میل

ابعاد فیبر ۳ میل ام دی اف

فیبر 3 میل

ابعاد فیبر ۳ میل ام دی اف در بازار امروز مشخص شد. برای هرکدام از اندازه ها و ابعاد سه میل قیمت جداگانه و البته مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.

اگر بخواهیم راجع به ابعاد و اندازه های بسیار متنوع از انواع ورق ۳ میل صحبت کنیم، بحث بسیار طولانی و کسل کننده می شود. لذا از شما دعوت می کنیم که برای کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه وارد مقاله اندازه ام دی اف ۳ میل استاندارد در این وبسایت شوید. اما برای آنکه به صورت کلی به این بحث نیز اشاره کنیم، باید بدانید که هر ورق ام دی اف ۳ میل دارای ابعاد مخصوص به خود است. منظور از هر ورق یعنی یک ام دی اف با کاربرد و استفاده متفاوت است. یعنی تقریبا می توان گفت که ام دی اف های سه میل بر اساس نوع کاربرد و استفاده ای که دارند تولید می شوند.

ابعاد سه میل در بازار

ابعاد ۱۸۳ × ۲۴۴ اصلی ترین ابعاد فیبر است. اما سایزهای عمومی دیگری نیز وجود دارد. مثلا شما می توانید در بازار ابعاد ۱۸۳ × ۲۱۰ و ۱۸۳ × ۲۸۰ و ۱۲۲ × ۲۴۴ و ۱۲۲ × ۲۱۰ و ۱۲۲ × ۲۸۰ و ۲۱۰ × ۲۸۰ و غیره را داشته باشید. یعنی اینگونه می توانیم بگوییم که برای ابعاد انواع فیبر هیچ محدودیتی جزء نیاز بازار وجود ندارد. به این معنی که اگر شما مثلا امروز بخواهید یک سفارش صادراتی از ام دی اف ۳ میل با اندازه بسیار خاص مانند ۱۸۳ × ۳۶۶ را ثبت کنید. هیچ محدودیتی و مانعی وجود ندارد جز آنکه باید حداقل سفارش شما برای تولید کننده آن مقرون به صرفه باشد.

بازار بزرگ ایران به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش و پخش انواع ورق سه میل است. این مرکز با همت و تلاش بسیاری از تولید کنندگان و فعالان بازار راه اندازی شده است. در اینجا شما هر نوع ابعاد از انواع ورق ام دی اف خام یا سفید و پرینتی یا حتی نوع رنگی را می توانید خرید کنید. البته خرید ها و بارگیری های این بازار به صورت حداقل پالتی و عموما تریلی و با قیمت کف کارخانه است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


یک دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا