ام دی اف سه میل

قیمت ام دی اف ۳ میل

قیمت ام دی اف ۳ میل

بهترین ورق ام دی اف ۳ میل را می توان در بازار های داخلی یافت. امروزه شرکت های تولید کننده ایرانی، ورق ام دی اف سه میل را با روکش خاص و زیبای به بازار ایران عرضه می کنند.

قیمت ورق ام دی اف ۳ میل تولید داخل که بسیار پر مصرف هستند و در مقایسه با ام دی اف ۴ میل مشابه خارجی، قیمت مناسب تری دارند. قیمت بهترین ورق ام دی اف ۳ میل در بازار فروش تقریبا ۴۰۰٫۰۰۰ تا ۷۰۰٫۰۰۰معامله می شود. البته قیمت ورق ام دی اف ۳ میل بر اساس ورق، پالتی و تریلی متفاوت است. قیمت ام دی اف ۳ میل به شرح زیر است.

  • قیمت پالتی ام دی اف ۳ میل پرینتی : ۴۰۰٫۰۰۰۰
  • قیمت پالتی ام دی اف ۳ میل رنگی : ۴۵۰٫۰۰۰
  • قیمت تریلی ام دی اف ۳ میل پرینتی: ۴۸۰٫۰۰۰
  • قیمت تریلی ام دی اف ۳ میل رنگی: ۵۰۰٫۰۰۰

قیمت فروش ورق ام دی اف ۳ میل به دلیل استقبال و خرید و فروش بالا، سریع تغییر می کند. همچنین با تغییر قیمت مواد اولیه، بازار تخصصی فروش ورق ام دی اف ۳ میل متفاوت می شود. بازار تخصصی فروش ورق ام دی اف ۳ میل ، بر حسب نوع ام دی اف، روکش، ابعاد متغیر است. در حالت کلی در بازار تخصصی فروش ورق ام دی اف ۳ میل  ۴۰۰٫۰۰۰ تا ۷۰۰٫۰۰۰ هزار تومان است که این تفاوت قیمت، تفاوت در کیفیت و شرکت تولید کننده ورق ام دی اف ۳ میل است.

اهمیت قیمت گذاری کالا ها

در تولید هر نوع محصولی، میزان مواد مصرف شده، میزان زمان، هزینه برای نیروی تولید کننده، هزینه نیروی متخصص و مجرب و مواردی از این قبیل بسیار مهم است. زیرا قیمت گذاری کالا ها بر اساس قیمت تمام شده تک تک محصولات تولید شده، انجام می گیرد. پس از مهم ترین دلایل و اهمیت قیمت گذاری کالا ها، اطلاع از قیمت یک محصول تمام شده برای هر گروه تولیدی است. از اهمیت و دلایل دیگر بسیار مهم در قیمت گذاری کالا ها، این است که هر فروشنده و فروشگاهی به دلخواه خود محصول را به مشتری نفروشد و قیمت از سوی کارخانه های تولید کننده اعلام می شود که این قیمت گذاری کالا ها مانع از سودجویی برخی از منفعت طلبان فرصت جو است.

تاثیر آگاهی از قیمت ها در بازار

ام دی اف در حال حاضر جز لاینکف هر منزل و محل کاری محسوب می شود. زیرا بهترین مواد جهت تولید انواع وسیله تزیینی و دکوراسیون داخلی هر محیطی است. باید گفت مرغوبترین ورق های ام دی اف در داخل کشور در حال تولید است. اغلب فرآورده های چوبی تولید شده از ام دی اف در صنعت دکوراسیون داخلی استفاده می شود. از طرفی دیگر، ام دی اف به دلیل تنوع مدل و ابعاد و البته رنگ مورد استقبال قرار گرفته است.

قیمت ورق ام دی اف به دلیل استقبال و خرید و فروش بالا، سریع تغییر می کند. همچنین با تغییر قیمت مواد اولیه، آخرین لیست قیمت بازار ام دی اف متفاوت می شود. آخرین قیمت ها در بازار بر حسب نوع ام دی اف، روکش، ابعاد متغیر است.

از تاثیر آگاهی از قیمت ها در بازار، می توان به جلوگیری از گران فروشی اشاره کرد. همچنین در تولید هر محصولی از صفر تا صد باید سود اصلی به دست تولید کننده برسد، از تاثیر آگاهی از قیمت ها در بازار، ممانعت از سودجویی کلان افراد واسطه، و یا به عبارتی دیگر از دلالان است، با اطلاع و آگاهی از قیمت ها در بازار می توان مانع سود جویی افرادی شد که هیچ نقشی در تولید محصولات نداشته است، این تاثیرات از مهمترین بخش اطلاع رسانی و آگاهی از قیمت در بازار است.

دلایل ارزان یا گران بودن صفحه

اینکه چه عوامل و دلایلی در گران یا ارزان بودن صفحه و انوع محصولات تولیدی موثر است، بسیار مورد توجه است. از دلایل ارزان یا گران بودن صفحه نی توان به کارخانه و برند تولید کننده صفحه، ابعاد و اندازه استاندارد صفحه، نوع مواد اولیه در تولید صفحه، استفاده از مواد خام و اولیه خارجی یا تولید خود تولید کننده، نوع روکش صفحه، وجود یا عدم وجود تولید کننده در یک شهر یا محل، روکش های خارجی یا داخلی، کیفیت صفحه کابینت و مواردی نظیر این از دلایل مهم و موثر در گران یا ارزان بودن صفحه است.

صفحه ام دی اف ایرانی

ام دی اف جزو پر مصرف ترین متریال های ساخت صفحه کابینت است و در عین حال جزو ارزانترین متریال تولید صفحه کابینت است. برای صفحه کابینت از ام دی اف مختلف با ضخامت ۳ و ۵ استفاده می شود. وجه تمایز انواع صفحه کابینت ام دی اف تفاوت نوع روکش آن است.

امروزه روکش های مختلفی برای صفحه کابینت ام دی اف ساخته شده است. تفاوت در نوع روکش صفحه کابینت سبب شده تا قیمت انواع صفحه کابینت ام دی اف، متغیر شود. ام دی اف به دلیل خوش قیمت بودن از طرح های پر فروش و پر طرفدار دنیا است که با الگو برداری از نمونه های خارجی تولید کرده اند. تنوع روکش صفحه کابینت ام دی اف بسیار گسترده است. البته تفاوت تنها به نوع روکش خلاصه نمی شود، صفحه کابینت از نظر ابعاد نیز انواع مختلف دارند. اما یک سوال همواره در مورد صفحه کابینت ام دی اف وجود داشته و آن این است که صفحه کابینت ام دی اف چند است؟

صفحه کابینت ام دی اف موجود در ایران صفحه هایی هستند که با مواد اولیه داخلی و ام دی اف تولید شده باشند. این محصول به نسبت سایر محصولات با قیمت مناسب تری به فروش می رسد. مراکز خرید و فروش صفحه کابینت ام دی اف متعددی در کشور،اقدام به خرید و فروش صفحه کابینت ام دی اف می کنند که عرضه این صفحه در مراکز رسمی خرید و فروش کارخانجات  تولید کننده صورت می گیرد.

قیمت صفحه ام دی اف

با خرید صفحه کابینت ام دی اف در واقع یک حرکت اقتصادی انجام می دهید. به این صورت که هم صفحه کابینت دلخواه خود را تهیه می کنید و هم در قبال کیفیت محصول، قیمت مناسبی را پرداخت می کنید. خرید صفحه کابینت ام دی اف ارزان به این معنی نیست که محصول کیفیت خوبی ندارد، بلکه فقط و فقط از مواد اولیه داخلی تولید شده است.

در این جا به این سوال که صفحه کابینت ام دی اف چند است با آوردن قیمت نمونه های آن اشاره می کنیم:

  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف تک لب ۳ سانتی: ۳۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف دو لب ۳ سانتی: ۳۸۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف تک لب ۵ سانتی: ۴۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کابینت ام دی اف دو لب ۵ سانتی: ۵۰۰٫۰۰۰

اگر چنانچه نیاز دارید صفحه کابینت ام دی اف قیمت خریداری کنید حتما با شماره های دفتر فروش کارخانه های تولیدی که در سایت اعلام شده است، تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش پس از ارائه اطلاعات لازم به شما، سفارشات خرید را ثبت خواهند کرد. سفارش شما پس از کوتاه ترین زمان تامین و در اسرع وقت به دست شما رسانده می شود.

قیمت صفحه پی وی سی

قیمت هر محصولی رابطه مستقیم با میزان فروش آن در بازار دارد. چون اولین چیزی که به ذهن خریدار می رسد، قیمت محصول است. اما اگر یک محصول کیفیت دلخواه و مورد نظر مشتری را داشت، قیمت معیار بعدی خواهد بود. صفحه کابینت ضد آب پی وی سی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پی وی سی نوعی از صفحه کابینت است که از پلاستیک فشرده ساخته شده است. پی وی سی یا صفحه ضد آب نوعی از پلاستیک فشرده است که با ورق های نسبتا ضخیمی که دارد، جهت تولید صفحه کابینت ضد آب استفاده می شود. یکی از بهترین موارد استفاده صفحه کابینت ضد آب پی وی سی در آشپزخانه و کنار سینک ظرفشویی و محلی که آب بیشتر مورد استفاده قرار می، استفاده می شود.

صفحه پی وی سی ضد آب

صفحه کابینت ضد آب پی وی سی انواع مختلفی دارد که برای مصارف مختلف و کاربردهای گوناگون استفاده می شود. خوشبختانه بر اساس رشد تکنولوژی، صفحه کابینت ضد آب پی وی سی جای صفحه کابینت سنگ و ام دی اف را گرفته و دارای انواع مدل های روز است که طرفداران زیادی دارد.

اگر می خواهید صفحه کابینت ضد آب پی وی سی با کیفیت را خریداری کنید باید هزینه بیشتری هم بپردازید. صفحه کابینت ضد آب پی وی سی قیمت مختلفی دارند. نوسانات شدید قیمت ارز، افزایش میزان دستمزدها، تغییر قیمت مواد اولیه جهت تولید در بازار  فروش از عواملی موثری است که به راحتی می تواند قیمت صفحه کابینت ضد آب پی وی سی را تحت تاثیر قرار دهد و قیمت آن رابه صورت هفتگی یا روزانه تغییر دهد.

علاوه بر موارد فوق، قیمت خود متریال صفحه کابینت ضد آب پی وی سی و برند تولید کننده نیز در تغییر قیمت این محصول موثر است. قیمت دقیق صفحه کابینت ضد آب پی وی سی توسط کارخانه قیمت گذاری می شود. درحال حاضر قیمت صفحه کابینت ضد آب پی وی سی  از حداقل قیمت ۱۷۰۰۰۰۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰۰۰۰ حداکثر قیمت در بازار معامله می شود.

قیمت صفحه کورین

در حال حاضر بازار خرید و فروش صفحه کابینت کورین و طرح سنگ بیشتر توسط محیط های تجاری و صنعتی در حال گردش است، زیرا به دلیل نو و تازه بودن این محصول، تبلیغات کافی برای قیمت خرید صفحه کابینت کورین و طرح سنگ صورت نگرفته است.  البته بیشتر مصرف از کورین و طرح سنگ بیشتر برای بیمارستان ها است و شاید کمتر کسی نسبت به آن اطلاعات کافی را داشته باشد.

قیمت خرید صفحه کابینت کورین و طرح سنگ به طور معمول بر اساس دانه بندی آن مشخص می گردد. به طور کلی هرچه دانه بندی کورین و طرح سنگ افزایش یابد قیمت خرید آن نیز افزایش می یابد. ابعاد صفحه کابینت کورین و طرح سنگ معمولا ۳۶۶ × ۷۶ سانتی متر است و ضخامت آن ۱۲ میلی متر است.

  • قیمت صفحه کورین عرض ۶۵ تک لب: ۸۰۰٫۰۰۰
  • قیمت صفحه کورین عرض ۶۵ دو لب: ۸۵۰٫۰۰۰

بازار تخصصی فروش مستقیم صفحه در ایران

باید گفت مرغوبترین و با کیفیت ترین انواع صفحه کابینت در داخل کشور در حال تولید است. اغلب فرآورده های چوبی و صفحه کابینت تولید داخل که در صنعت دکوراسیون داخلی استفاده می شود، با نمونه های مشابه خارجی در حال رقابت هستند. از طرفی دیگر، انواع مختلف صفحه کابینت به دلیل تنوع مدل و ابعاد و البته رنگ مورد استقبال قرار گرفته است.

قیمت فروش مستقیم انواع صفحه کابینت به دلیل استقبال و خرید و فروش بالا، سریع تغییر می کند. همچنین با تغییر قیمت مواد اولیه، بازار تخصصی فروش مستقیم انواع صفحه کابینت در ایران متفاوت می شود. بازار تخصصی فروش مستقیم صفحه کابینت در ایران، بر حسب نوع جنس و مغزی مواد اولیه، روکش، ابعاد، عرض و ضخامت متغیر است. در حالت کلی در قیمت انواع صفحه در بازار تخصصی فروش مستقیم صفحه کابینت در ایران ۴۰۰٫۰۰۰ تا ۷۰۰٫۰۰۰ هزار تومان است که این تفاوت قیمت، تفاوت در کیفیت و شرکت تولید کننده انواع صفحه کابینت است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا