ام دی اف سه میل

ام دی اف سه میل راش ایرانی درجه یک

ام دی اف سه میل ایرانی

ام دی اف سه میل راش ایرانی درجه یک آماده بارگیری است. انواع ورق ۳ میل طرح راش ایرانی با کیفیت تضمینی برای سفارشات پالتی و عمده آماده ارسال است.

راش نام یک مدل و طرح یا به عبارتی رنگ خاصی است که در صنعت چوب بسیار شناخته شده است. در واقع اگر از یک نجار سنتی گرفته تا بزرگترین تاجران و فعالان این حوزه کاری را در نظر بگیرید، کسی وجود ندارد که نداند، رنگ راش کدام نوع از ورق ام دی اف است. علت این مورد نیز به قدمت کاربرد و تولید این طرح برمی گردد. چرا که برخی از رنگبندی ها همچون راش یا ونگه جزو اصلی ترین طرح های صنعت چوب است. زمانی که در سالهای دور در کشور تخته های سه لای نیز تولید و مورد استفاده بود، آن زمان نیز راش جزو رنگهای مورد توجه بود. اکنون نیز این محصول دارای خواهان و مشتریان مخصوص به خود است.

امروزه در بحث ام دی اف ورق ۳ میل جدید راش نیز تولید می شود. به این معنی که هرچند همان طرح و رنگ را دارد. اما با برخی تغییرات جزئی و ریز در کلیات رنگ توانسته اند که دوباره آن را در بورس فروش قرار دهند. بسیاری از تولید کنندگان ام دی اف سه میل ایرانی هموراه به سیلقه و خواست مشتریان توجه دارند. تولید یک محصول هرچند درجه یک و با کیفیت اگر خارج از سلیقه مشتری باشد، نمی تواند فروش خوبی را داشته باشد. خوشبختانه طی سالهای اخیر، برخی کارخانه های درجه یک ایرانی با راه اندازی خطوط تولید قدرتمند در صنعت سه میل کشور حرفی برای گفتن دارند.

بازار راش سه میل

بازار سه میل ایران نیز به عنوان اصلی ترین خواستگاه این محصول در کشور شناخته شده است. بسیاری از فعالان این صنعت چه از قسم تولید کنندگان ایرانی و چه خریداران محصولات درجه یک به دنبال حضور در این بازار هستند. طرح ام دی اف راش نیز در این بازار همانند دیگر طرح های مورد نیاز در گروه رنگی های تکرو و دو رو وجود دارد. البته لازم به ذکر است که با توجه به نیاز متوسط بازار به طرح راش، تلاش شده است که دپوی خوبی از آن فراهم شود. این کار برای جلوگیری از کمبودهای احتمالی آینده و تأثیر آن بر قیمت فروش سه میل است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا