سه میل دورو

فروش ام دی اف ۳ میل دورو

3 میل دورو

فروش ام دی اف ۳ میل دورو با انواع رنگ و طرح بندی آغاز شد. بهترین نمونه های ورق سه میل بازار را در این مرکز با پالت های تعداد محدود خرید کنید.

ام دی اف ۳ میل از نمونه بسیار پر مصرف در بازار ایران است. علت این موضوع به موارد متعدد کاربرد این کالا برمی گردد. یعنی علاوه بر صنعت کابینت سازی و ام دی اف کاری حوزه های دیگری چون صنایع دستی، صنایع خودروسازی، مبلمان، قاب سازی و غیره نیز استفاده کنندگان این محصول هستند. در واقع به نوعی حجم مصرف و خرید و فروش ورق های سه میل در مقایسه با دیگر تولیدات مشابه این حوزه از رونق بهتری برخوردار هستند. البته این موضوع نیز منحصرا مربوط به نوع خاصی از این کالا نمی شود.

انواع ورق ام دی اف سه میل

ورق ام دی اف تولید شده در ایران یا نمونه های وارداتی عمدتا در سه حالت به فروش می رسند. حالت اول و عمومی آن شکل خام است. در این مدل ورق سه میل به صورتی که از کارخانه های تولید خارج شده است، بدون هیچ فرآوری دیگری فروخته می شود. اما ۲ حالت دیگر محصولاتی هستند که برخی عملیات دیگر بر روی آنها صورت گرفته است. یکی از آن ها ورق ام دی اف پرینتی است. در این محصول بر روی یک طرف از ورق رنگ سفید کشیده می شود که به آن به دلیل نوع و نحوه تولید، پرینتی می گویند. حالت سوم ام دی اف سه میل ورق های دارای دورو هستند. منظور از دورو یعنی آنکه هر دو روی یک ام دی اف با رنگ و طرحی که مد نظر ماست روکش زنی شده است. معمولا جنس این روکش ها نیز ملامینه است.

پس ورق ام دی اف سه میل دورو می تواند در اکثر مراکز عمده فروش کشور وجود داشته باشد. در کشور نیز تولید کنندگان خوبی در این زمینه فعالیت دارند. اگر شما نیز قصد خرید یا فروش این محصول را دارید، بازار بزرگ ام دی اف سه میل ایران بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد. چراکه در این مرکز شما همه روزه از جدیدترین نمونه رنگ های تولید کشور یا وارداتی مطلع می شود. لیست قیمت های جدید بروز شده و اطلاعات محصولات نیز در اختیار خریداران عمده و خرده قرار می گیرد. در این مرکز مشاورانی حضور دارند که شما به راحتی می توانید از ایشان راهنمایی کامل خرید خود را دریافت کرده و سفارشتان را نهایی کنید. همچنین بزرگترین تولید کنندگان انواع ام دی اف سه میل نیز در این بازار حضور داشته و محصولاتشان را عرضه کرده اند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا