سه میل رنگی

فروش ورق ام دی اف ۳ میل رنگی

ام دی اف 3 میل رنگی

فروش ورق ام دی اف ۳ میل رنگی آغاز شد. انواع طرح و مدل جدید از روکش های ایرانی و خارجی برای تولید بهترین نمونه MDF سه میل در کارخانه ها فراهم شده است.

آغاز جشنواره بسیار بزرگ از فروش و پخش انواع ورق ام دی اف فرصت بسیار خوبی است. این مرکز به عنوان اولین و تنها بازار جامع mdf 3 میل سفید و رنگی در کشور است. وجود چنین مرکزی با همکاری تقریبا همه تولید کنندگان، کارخانه داران، فعالان، بازرگانان، چوب فروشی ها و … کشور فرصت ایده آلی است. فرصتی که برای هر فعال در صنعت بزرگ چوب کشور این امکان را می دهد تا هرچه زودتر به سفارش و نیاز خود دست پیدا کنید. همچنین این مرکز لیست قیمت بسیار پایینی را نیز ارائه می دهد.

جشنواره تخفیف فروش ام دی اف

در حال حاضر به دلیل برخی درخواست های صورت گرفته و نیز با همت مسئولین این مرکز، جشنواره ای نیز در حال برگزاری است. این جشنواره فروش ویژه شامل تخفیف های بسیار خاص و بی سابقه بر روی سفارشات عمده و بالای ۴ پالت است. یعنی اگر شما سفارشی از ورق ۳ میل رنگی با هر طرح و مدلی داشته باشید، می توانید حجم بالای ۴ پالت را ثبت کرده و از تخفیف بازار نیز بهره مند شوید. البته ناگفته نماند که این جشنواره خارج از تخفیفات عمومی و همیشگی بازار اعمال می شود.

لیست قیمت و گالری رنگی

مرکز فروش و توزیع مستقیم بازار ایران امکانات جدیدی را ایجاد کرده است. در این بخش شما می توانید به صورت مستمر و روزانه و حتی در تمام طول ۲۴ ساعت شبانه روز به لیست قیمت روز ورق ۳ میل دسترسی داشته باشید. در حقیقت قیمت خرید و فروش انبار های بزرگ فروش و نیز چوب فروشی های خرد و کلان ایران به صورت میانگین در اینجا اعلام می شود. همچنین علاوه بر آن در این بازار بخش گالری رنگ بندی جامع از جدیدترین تولیدات کارخانه های ۳ میل کشور نیز رونمایی شده است.

اطلاعات تماس قرار داده شده در زیر این مطلب و نیز در بخش تماس با ما از این سایت کاملا گزینشی است. در واقع علی رغم تلاش بسیاری از همکاران جهت در اختیار گرفتن اطلاعات تماس این مرکز، ما نیز فیلتر های گزینشی مناسبی را با خود داریم. فیلترهایی که به ما در انتخاب بهترین گزینه برای شما کمک می کند. در هر حال چنانچه سفارش شما حتی خاص باشد یا حتی در بحث صادرات فعال باشید و به دنبال ارتباط با یک مرکز فروش قدرتمند هستید، شماره تلفن های زیر بهترین پل های ارتباطی برای شما می توانند باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا