ام دی اف سه میل

قیمت عمده ورق ام دی اف ۳ میل

قیمت ام دی اف 3 میل

قیمت عمده ورق ام دی اف ۳ میل با آخرین تغییرات بازار اعلام شد. در این وبسایت می توانید تمامی قیمت ها به همراه شماره تلفن کارخانه ها را دریافت کنید.

در هنگام خرید و فروش هر محصولی در دنیا، مقدار و میزان خرید تأثیر بسیار زیادی بر روی قیمت گذاری دارد. در واقع بعد از آیتم هایی همچون کیفیت، سایز و ابعاد، تنوع و مدل، برند و مارک و غیره عمده و خرده بودن حجم سفارش از اهمیت برخوردار است. البته این حجم در محصولات مختلف نیز متفاوت است. مثلا سفارش یک کیلو زعفران به معنی خریدار کلی و بزرگ شناخته می شود. اما خرید یک کیلو سیب نمی تواند شاید حتی در حد سفارش خرده نیز قلمداد شود. پس حجم عمده یا خرده در محصولات مختلف متفاوت است. چنانچه در صنعت ام دی اف نیز، معمولا خرید های عمده را با پالت یا بر حسب ماشین و تریلی محاسبه می کنند.

قیمت های روز MDF سه میل

ام دی اف ۳ میل از جمله کالاهای بازار چوب کشور است. نوع سفید رنگ یا پرینتی این محصول در هنگام بسته بندی معمولا به صورت پالت های ۲۰۰ یا ۲۴۰ یا بعضا در حد ۲۵۰ ورقی است. یعنی اگر شما بخواهید در حد یک خریدار متوسط باشید، باید بتوانید خرید پالتی ورق را انجام دهید. البته تعداد پالت بندی ام دی اف ۳ میل در نوع خام آن بیشتر از نوع رنگی یا پرینتی است. پالت های ام دی اف خام در بسته های ۴۰۰ تایی نیز وجود دارد. بنابراین باید به خاطر داشته باشیم که هر محصول زمانی به عنوان خرید عمده می تواند شناخته شود که دارای بیشترین حجم یا مقدار از آن باشد.

  • ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی ایرانی: ۵۴٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل سفید پرینتی خارجی: ۶۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل خام ایرانی: ۴۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل خام خارجی: ۵۶٫۰۰۰ تومان

قیمت های اعلام شده بالا برای انواع مختلف به صورت میانگین است. سایز ۲۴۴ × ۱۸۳ در نظر گرفته شده است. از آنجایی که قیمت های ورق ام دی اف در بازار ایران در حال تغییر همیشگی است، بنابراین ممکن است این قیمت ها در زمان مشاهده شما کاملا تغییر یافته باشند. بنابراین به جای استناد به این لیست قیمت بهتر است که آخرین بروزرسانی را در سایت مشاهده کنید. همچنین علاوه بر آن می توانید از مشاوران فروش این مرکز نیز راهنمایی های لازم را به صورت مستقیم و بدون واسطه دریافت کنید. البته این مشاوره و راهنمایی کاملا رایگان بوده و اگر شما حتی هیچ سفارشی هم نداشته باشید، برای آن از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    آیا شما ورق سه میل کوتینگ شده هم دارین؟ حداقل خرید چند ورق هست؟ قیمت بروز اگر ممکنه ارسال کنید ۰۹۳۶۴۵۸۲۳۸۰ واتس اپ بفرستین یک دنیا ممنون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا