سه میل خام

قیمت ورق ام دی اف خام ۳ میل

ام دی اف خام 3 میل

قیمت ورق ام دی اف خام ۳ میل با توجه به نیاز بازار اعلام شد. آخرین تغییرات از قیمت ها نشان از کاهش نرخ ورق سه میل نسبت به لیست فروش های قبلی است.

با توجه به تنوع بسیار زیاد از انواع ورق ۳ میل در بازار نرخ گذاری ها نیز متفاوت است. در اینجا باید بدانیم که محصول انتخابی ما چه برندی است. چرا که هر برند یا کارخانه کیفیت خاصی را توان تولید دارد. از آنجایی که در بازار ایران نیز ورق های تولید شده ۳ میل خام با نام شرکت های تولید کننده شناخته می شوند. لذا انتخاب آن کار چندان سختی نیست. در حقیقت می توانیم به آسودگی بگویی که در حال حاضر ۲ تولید کننده عمده ورق خام سه میل در ایران وجود دارد. البته کارخانه های دیگری نیز هستند، اما خب فروش دو کارخانه پویا و رهاسان از دیگر موارد بسیار بیشتر است. ناگفته نماند که بعد از این دو مورد نمونه های خارجی همچون سه میل چامسان و واناچای نیز پرفروش هستند.

لیست قیمت روز سه میل خام

اگر بخواهیم به صورت جمع و جور در اینجا لیست قیمت را ارائه دهیم می توان گفت که به شکل زیر خواهد بود. اما از آنجایی که هم قیمت بازار ورق به صورت ثابت و ایستاده نیست. و هم تولیدات و واردات جدید همواره وجود دارد، لذا پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری برای خرید از ۲ مسیر دیگر نیز کمک بگیرید. بهترین کار برای اطلاع دقیق از نرخ ۳ میل خام تماس با واحد فروش و پشتیبانی شرکت است. اطلاعات تماس در زیر این نوشته آماده است. اما مسیر دوم نیز برای زمانی است که امکان برقراری تماس میسر نیست. آن هم استفاده از صفحه لیست قیمت محصولات این وبسایت است. در آن بخش همه نرخ های ورق خام سه میل به صورت روزانه آپدیت و بروزرسانی می شود.

  • ام دی اف ۳ میل خام ایرانی درجه دو: ۴۱٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل خام رهاسان درجه یک: ۴۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل خام پویا درجه یک: ۵۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف ۳ میل خام خارجی درجه یک: ۵۵٫۰۰۰ تومان

همکاران و مراجعین محترم توجه داشته باشند که قیمت ها به صورت کلی ذکر شده است. لذا برای داشتن اطلاعات تکمیلی و نیز دانستن ابعاد ورق ام دی اف مد نظر بهتر است که از همان دو مسیر که در بالا اشاره شده است، اقدام شود. نکته آخر این است که با عضویت در بخش اطلاع رسانی سریع سایت، می توانید از تغییرات لحظه ای در قیمت ها نیز به سرعت مطلع شوید. این قسمت به صورت خودکار در سایت فعال بوده و برای شما با یک درخواست ظاهر می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا