ام دی اف سه میل

قیمت ام دی اف سه میل قزوین

سه میل قزوین

قیمت ام دی اف سه میل قزوین با آخرین تغییرات روز بازار اعلام شد. جهت مشاهده لیست به روز از همه قیمت های ۳ میل بازار می توانید به صفحه وارد شوید.

از میان ورق های ام دی اف تولید شده در ایران یا حتی نمونه های وارداتی، نوع سه میل جزو پرفروش ترین هاست. البته این موضوع مربوط به عوامل مختلف است. از جمله این موارد کاربرد بسیار متنوع و زیاد آن در صنایع مختلف است. استان قزوین از جمله استان های دارای پتانسیل بالا در این زمینه است. شاید بسیاری از مردم ایران تا کنون حداقل یکبار هم که شده از طریق آزادراه تهران به تبریز از حال و هوای قزوین آشنا شده باشند. اما مسلما همه می دانیم که قزوین از نمونه مراکز تاریخی و معتبر و کهن ایران زمین است. البته اگر بخواهیم راجع به موضوع اصلی بحث نیز وارد شویم، بهتر است بدانیم که قزوین با دارا بودن بخش های وسیعی از پوشش جنگلی توانایی بالایی در تأمین مواد اولیه این صنعت دارد.

فروشگاه ورق قزوین

استان قزوین در زمینه مصرف ام دی اف های مختلف و به خصوص ورق سه میل دارای آمارهای قابل توجهی است. این استان به دلیل همجواری با ۶ استان از جمله مازندران، گیلان، همدان، زنجان، مرکزی و البرز با جمعیتی در حدود ۱۳ میلیون نفر ارتباط نزدیک از نظر مسافت دارد. بنابراین اگر هر یک از نجاران یا کارگاه داران و حتی تولیدی های مصنوعات ام دی اف در زنجان بخواهد می تواند بازار بسیار مناسبی برای تولیدات خود رقم بزند. در همین اساس خرید و استفاده از ورق های ام دی اف سه میل با کیفیت بالا و البته قیمت مناسب و مقرون به صرفه مهم است. چنانچه اگر شما در زمان خرید از نظر قیمت دچار مشکل شوید، قطعا قیمت تمام شده تولیداتتان نیز نمی تواند در توان خرید عامه مردم باشد.

لیست قیمت سه میل

  • ام دی اف سه میل خام ایرانی: ۴۲٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سه میل خام خارجی: ۴۹٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سه میل سفید ایرانی: ۵۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سه میل سفید خارجی: ۶۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سه میل رنگی کاغذی: ۶۵٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سه میل رنگی ملامینه: ۷۰٫۰۰۰ تومان

قیمت های ارائه شده در اینجا برحسب نرخ کلی بازار است. یعنی ممکن است این قیمت ها در بخشی ارزان تر و در جایی گران تر باشند. اما در صورت کلی در محدوده این قیمت ها خواهند بود. در استان قزوین نیز حجم معاملات ورق سه میل ایرانی به نسبت نمونه های خارجی بیشتر است. بر این اساس برای اطلاع از آخرین تغییرات قیمت ها می توانید به بخش قیمت روز ۳ میل مراجعه کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا