ام دی اف سه میل

ام دی اف سه میل آذربایجان شرقی

سه میل آذربایجان شرقی

ام دی اف سه میل آذربایجان شرقی در بازار تخصصی ورق ۳ میل معامله می شود. تولیدات کارخانه ام دی اف سه میل تبریز از نمونه های خوب بازار است.

استان آذربایجان شرقی معمولا بیش از آنکه با نام آذربایجان شرقی شناخته شود، با مرکزیت آن یعنی تبریز شناخته می شود. این به دلیل قدمت و وسعت و جمعیت بسیار زیاد شهر تبریز است. خب بر این اساس طبیعی خواهد بود که اگر برای صحبت در مورد هر محصول یا کالایی بیش از کل استان آذربایجان شرقی، به خود شهر تبریز توجه داشته باشیم. چرا که شهر تبریز از کل جمعیت حدود ۴ میلیون نفری آذربایجان شرقی، به تنهایی بیش از یک سوم آن را در خود جای داده است.

ام دی اف سه میل به عنوان یکی از محصولات مهم و استراتژیک در صنعت چوب و مصنوعات چوبی شناخته می شود. این ورق ها که به دلیل داشتن ضخامت ۳ میلی متری به ام دی اف سه میل شهرت دارند، کاربردهای بسیار وسیعی دارند. از این روز امروزه تقریبا در اکثر شهرهای بزرگ خط تولید یا کارخانه ای مجزا برای تأمین سفارشات آن راه اندازی شده است. در استان آذربایجان شرقی نیز کارخانه تولید کننده انواع ورق ام دی اف سه میل راه اندازی شده است. این خط تولید نه تنها ظرفیت پاسخگویی به سفارشات شهر تبریز و دیگر شهرستان های آذربایجان شرقی را دارد؛ بلکه به استان های همجوار نیز ارسال بار انجام می دهد.

کارخانه تولید سه میل

کارخانه تولید کننده ورق ام دی اف سه میل که با برند شرکت راش فعالیت دارد، تا کنون توانسته است که بخش اعظمی از نیاز بازار را تأمین کند. این شرکت توان تولید ورق های سفید پرینتی و سفید کاغذی را دارد. معمولا برای تولیدات خود از خام ایرانی درجه ۱ استفاده می کند و گاهی نیز از مغز های خارجی تولید می کند. اما در صورتی که مشتری خواهان استفاده از ورق خام ۳ میل شرکت یا برند خاصی را باشد، این شرکت برای سفارشات عمده حاضر به انجام آن است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا