سه میل رنگی

قیمت ام دی اف سه میل رنگی

سه میل رنگی

قیمت ام دی اف سه میل رنگی از نمونه سمپل جدید مشخص شد. برای اطلاع از جدیدترین تغییرات همه قیمت های بازار کافیست گزینه تأیید را در این وبسایت وارد کنید.

لیست قیمت انواع ورق ام دی اف سه میل در این مرکز بروزرسانی شد. در این بازار شما می توانید هر برند و مارکی را سفارش دهید. علاوه بر آن امکان خرید از رنگ بندی های خاص را نیز دارید. یعنی هم برند و کارخانه و هم تنوع رنگی سفارش در اختیار شماست. چیزی که تنها از یک مرکز و بازار تخصصی انتظار می رود. در حال حاضر بسیاری از تولیدی ها قیمت ها خود را کاهش داده اند. البته این کاهش قیمت نسبت به گذشته حدود ۱۲ ماهه صورت گرفته است. خب طی چند ماه قبل نوسانات ارزی مشکلاتی را ایجاد کرده بود. اما اکنون برخی کنترل ها ثبات نسبی به بازار وارد کرده است.

قیمت انواع ورق سه میل

ما در برهه ای زمان گذشته حتی شاید افزایش قیمت ۱۲۰ درصدی در ورق ها بوده ایم. برخی از سه میل های رنگی کمبود شده بود. نمونه هایی با مشکل واردات رویه روبرو بودند. حتی در برخی موارد با اهتکار برخی محصولات نیز روبرو بوده ایم. اما خوشبختانه طی چندین ماه جاری با برخی تلاش ها ثبات به بازار برگشته است. قیمت ها فروکش کرده و کمبود بازار برطرف شده است. اکنون همه ام دی اف های رنگی از نوع سفید گرفته تا طرح های فانتزی و چوبی نیز فراهم است. اکنون نیز در اینجا یک قیمت کلی از ورق های ۳ میل را برای شما در نظر گرفته ایم.

  • ورق ام دی اف ۳ میل خام: ۴۵٫۰۰۰ تومان
  • ورق ام دی اف ۳ میل سفید: ۶۰٫۰۰۰ تومان
  • ورق ام دی اف ۳ میل رنگی ساده: ۷۰٫۰۰۰ تومان
  • ورق ام دی اف ۳ میل رنگی طرح دار: ۷۵٫۰۰۰ تومان

البته این لیست قیمت به صورت نهایی و قطعی نیست. یعنی شما برای اطلاع دقیق و بروز آن بهتر است به بخش قیمت روز سه میل مراجعه کنید. در آنجا ما توانسته ایم قیمت های جدید را با آپدیت هفتگی برای شما فراهم کنیم. همچنین می توانید از هر کدام که بخواهید با یک تماس ثبت سفارش کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا