سه میل خام

قیمت ام دی اف سه میل خام پویا

قیمت سه میل خام

قیمت ام دی اف سه میل خام پویا برای سفارشات پالتی و تریلی مشخص شد. در این مجموعه علاوه بر همه نمونه ها، امکان ثبت سفارش صادراتی نیز فراهم شده است.

بخش مهمی از نیاز بازار و فعالان معاملات و خرید و فروش های هر محصول و حوزه کاری اطلاع از آخرین تغییرات قیمت هاست. در همین راستا لیست قیمت به روز و جدید از انواع ورق ام دی اف سه میل در این مرکز اعلام شد. در بسیاری از مراکز فروش و پخش ورق ام دی اف قیمت ها متنوع و با اندکی تفاوت اعلام می شود. هرچند این تفاوت های قیمتی گاها مربوط به کیفیت ورق ها و گاهی نیز به برند کارخانه های تولید کننده است. اما در حالت کلی اینکه یک مرکز فروش باید از قیمت های روز بازار مطلع باشد، امری اجتناب ناپذیر است.

ام دی اف ۳ میل پویا

کارخانه تولید کننده ورق ام دی اف پویا از جمله مراکز بسیار قدرتمند ایرانی است. شرکت ام دی اف پویا در ایران به عنوان اصلی ترین مرکز تولید ورق سه میل است. این کارخانه دارای بالاترین تنوع تولیدی بوده و انواع ام دی اف سه میل را تولید و عرضه می کند. بسیاری از کارخانه های پایین دستی برای تأمین مواد اولیه خود جهت روکش زنی، سراغ ورق ام دی اف ۳ میل خام شرکت پویا می روند. این کارخانه انواع ورق ۱۸۳ × ۱۲۲ یا ۱۲۴ × ۱۲۲ تولید و عرضه می کند. این شرکت از نظر کیفیت ورق هایی در حد نمونه های خارجی همچون واناچی تولید می کند.

  • سه میل سفید پرینتی ایرانی: ۴۴٫۰۰۰ تومان
  • سه میل سفید پرینتی خارجی: ۵۵٫۰۰۰ تومان
  • سه میل سفید پرینتی خارجی (پرداخت چکی): ۶۱٫۰۰۰ تومان
  • سه میل رنگی پرینتی خارجی: ۷۲٫۰۰۰ تومان

بازار توزیع مستقیم ورق ام دی اف سه میل در حال حاضر اولین و تنها مرکز تخصصی فروش این محصول است. بنابراین با توجه به همکاری گسترده و هماهنگ همه همکاران و کارخانه های تولیدی کشور با این مجموعه، لیست قیمت روز نیز به صورت هفتگی به روز رسانی شده و در اختیار همه خریداران و خواهان این محصول قرار می گیرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا