ام دی اف سه میل

ام دی اف ۳ میل طرح خاتم

ام دی اف سه میل خاتم

ام دی اف ۳ میل طرح خاتم با پایین ترین قیمت روز آماده بارگیری است. در حال حاضر فروش ورق سه میل خاتم صورت عمده و پالتی انجام می شود.

طرح خاتم به مدلی از نمونه های ورق ام دی اف گفته می شود که کاربرد اصلی آن صنایع دستی است. در واقع این محصول بیشتر از آنکه به عنوان یک ورق ام دی اف شناخته شده باشد، با نام چوب و طرح چوب شناخته می شود. همچنین این ورق ها بیشتر توسط منبت کاری ها و صنایع حوزه چوب تولید و عرضه می شود. یعنی اگر شما در کارخانه تولید کننده ورق ام دی اف به دنیال تهیه آن باشید، تقریبا غیرممکن خواهد بود. چراکه این کارخانه و شرکت ها تنها به تولید ورق ۳ میل خام، سفید، پرینتی یا نهایتا رنگی و طرح دار با کاغذ ملامینه می کنند. البته اگر طرح خاتم را بتوانند به صورت روکش ملامینه تهیه کنند، چه بسا که تولید آن رونق می گیرد.

کاربرد ۳ میل خاتم

طرح خاتم معمولا با ضخامت ۳ میل بوده و کاربرد صنایع دستی دارد. از این ورق ها برای ساخت انواع صفحات شطرنج یا تخته نرد یا برخی بازی های فکری استفاده می شود. البته در صنعت قاب سازی نیز کاربرد دارد. همچنین در استان اصفهان به عنوان مهد صنایع دستی کشور، از این ورق ها در تولیدات زیبای دیگر نیز استفاده می شود. تولیداتی مثل انواع کالاهای دکوری و کادویی خانه های لوکس و مدرن امروزی اما با تم سنتی و ایرانی اصیل. در صورت کلی ام دی اف ۳ میل می تواند یکی از اصلی ترین متریال صنایع دستی باشد. اما از آن همه طرح و رنگ برخی نمونه ها همچون خاتم از جایگاه و کاربرد ویژه ای برخوردار است.

بازار ایران به عنوان اصلی ترین مرکز تخصصی صنعت چوب و ام دی اف ۳ میل کشور است. در اینجا علاوه بر خرید و فروش انواع نمونه های عرف بازار، سبک و طرح های دیگری که خواهان خود را دارند نیز عرضه می شود. یعنی اگر در چنین مرکزی سفارش شما وجود نداشته باشد، بعید به نظر می رسد که در مراکز خرده و جزئی فروشی دیگر به دست آید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا