سه میل پرینتی

قیمت ورق ام دی اف سه میل پرینتی

ام دی اف سه میل پرینتی

قیمت ورق ام دی اف سه میل پرینتی چند است؟ برای اطلاع از جدیدترین قیمت روز ۳ میل بازار وارد این بخش از سایت شوید. جزئیات کامل با آپدیت روزانه ارائه می شود.

از آنجایی که طبق روال عمومی مصرف بازار بیشترین کاربرد سه میل در کابینت سازی است، پس باید قیمت ها را دقیق تر بررسی کنیم. در واقع فضای کاربردی برای این محصول بسیار گسترده تر از فقط صنعت کابینت سازی است. اما نوع پرینتی از ورق های ورق های سه میل را می توان به جرأت گفت که عمدتا و در حدود ۹۰ درصد در اختیار این صنعت است. یعنی شاید اگر بگوییم مشتریان و خریداران ورق ام دی اف پرینتی قطعا فعالان بازار چوب و کابینت سازی است، بد نگفته ایم. با این اوصاف پس بهتر است که تولید کنندگان این محصول هم کیفیت و هم لیست قیمت خود را با خواست و نیاز این صنعت تطبیق دهند. که در غیر این صورت نه تنها نمی توانند از رشد تولید لذت ببرند، بلکه احتمالا باید منتظر تسخیر بازار توسط نمونه های خارجی باشند.

قیمت امروز انواع ورق سه میل

اگر بخواهیم به صورت واضح تر و مشخصا برای انواع ورق ۳ میل پرینتی قیمت گذاری کنیم، تقریبا چیزی که در اینجا آمده است، می شود. علت عدم قطعیت در اعلام قیمت ها نیز به تنوع بسیار زیاد، کیفیت کار، برند تولید کننده و نیز حجم خرید است. در واقع قیمت و نرخ اصلی زمانی می تواند به صورت فاکتور اعلام شود که یک سفارش در حجم و مقدار و از نوع مشخص ثبت شود. که در این حالت همکاران بخش فروش بازار برای شما پیش فاکتور دقیق تهیه و ارسال می کنند. شما نیز بر اساس آن می توانید به مقایسه قیمت های این مرکز جامع با دیگر واحدهای فروش کشور بپردازید.

  • ام دی اف سه میل خام رهاسان: ۴۰٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سه میل خام پویا: ۴۹٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سه میل سفید پرینتی رهاسان: ۵۲٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سه میل سفید پرینتی پویا: ۵۶٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سه میل سفید پرینتی خارجی درجه دو: ۵۹٫۰۰۰ تومان
  • ام دی اف سه میل سفید پرینتی خارجی درجه یک: ۶۲٫۰۰۰ تومان

قیمت های اعلام شده در این بخش همگی برای زمان انتشار است. همچنین این لیست برای سفارشات عمده است. لیست جدید را می توانید در بخش قیمت روز ام دی اف مشاهده کنید. اما چنانچه سوال یا ابهام یا حتی سفارشی برای شما باشد، می توانید آن را با مشاوران مجموعه مطرح کرده و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا