سه میل جدید

ام دی اف ۳ میل جدید راش

3 میل راش

ام دی اف ۳ میل جدید راش با قیمت بسیار ارزان وارد چرخه فروش شد. در این بخش برای هر پالت سفارش جدید از سه میل تخفیف ۲۰ الی ۳۰ درصدی اعمال خواهد شد.

ام دی اف ایرانی و خارجی که در ضخامت ۳ میل تولید می شوند نیز دارای رنگ بندی هستند. البته درست است که در بازار رنگهای متنوع از این محصولات کمتر به چشم می خورد. اما باید بگوییم که این به معنی عدم تولید آن نیست. در حال حاضر چندین کارخانه و شرکت در ایران در زمینه تولید ورق ۳ میل رنگی فعالیت دارند. حتی نمونه های وارداتی نیز برای این محصول وجود دارد. اما اگر باز هم همه این موارد برای شما راضی کننده نیست پس وارد همکاری با این مرکز شوید. در واقع بازار تخصصی سه میل ایران بهترین مرجع تأمین است. هر نوع سفارش با هر مقدار و حجم قابل ثبت و پیگیری است. فروش ها مطابق قیمت کارخانه بوده و بسیار ارزان است. رنگ بندی هر هفته در حال بروزرسانی بوده و افزایش دارد.

طرح راش سه میل

طرح راش از ورق سه میل جزو نمونه های جدید و خاص بازار است. این ورق به دلیل دارا بودن ظاهر گرم و جذاب پر فروش است. نمونه ها و رنگ های مشابه نیز در اینجا آورده شده است. اما خب طبیعتا کسانی که خواستار طرح چوب هستند، راش را می پسندند. یعنی رنگ راش از ام دی اف جزو معدود رنگ های قدیمی پا برجاست. تقریبا همه نمونه های قدیمی رده خارج شده اند. اما این طرح به دلایل بسیار زیادی در دید خریداران قرار دارد. یعنی به صورت کلی می توان گفت: ورق ام دی اف راش جدید بهترین انتخاب است. زیرا هم طرح دار است. هم رنگ روشن و گرم دارد. کاربرد آن نیز محدود به یک حوزه و صنعت نیست.

مشاوران فروش و بازرگانی این بازار آماده دریافت سفارشات هستند. خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه یک آیتم مهم است. چیزی که در این مرکز برای همه همکاران و فعالان فراهم شده است. قیمت های جدید مطابق آخرین تغییرات کارخانه بوده و بدون هیچ سود اضافی محاسبه می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا