سه میل دورو

انواع ام دی اف ۳ میل دورو

ام دی اف سه میل دورو

نکات برگزیده مطلب
  • انواع ورق سه میل
  • ورق 3 میل تک رو
  • سه میل دورو تک رنگ
  • ام دی اف 3 میل دورو طرح دار
  • نکات طلایی قبل از خرید

انواع ام دی اف ۳ میل دورو با بالاترین تنوع در رنگی بندی و نیز بهترین قیمت آماده بارگیری است. خرید مستقیم و بدون واسطه ورق سه میل را در این بازار تجربه کنید.

از جمله کاربرد های بسیار مهم برای ورق ام دی اف ۳ میل می توان در صنعت کابینت سازی، صنایع دستی و خودرو اشاره کرد. اما از آنجایی که در همه صنایع معمولا نوع خاصی از یک محصول مورد توجه است، لذا برای اطلاع از میزان خرید یا فروش هر بخش نیز باید به نوع خاص مصرفی آن توجه کرد. در حال حاضر بازار های ایرانی نشان می دهد که خرید و فروش ام دی اف دورو البته در ضخامت ۳ میل به نسبت نوع خام یا حتی تکرو سفید آن که به نام ورق ام دی اف پرینتی نیز مشهور است، کمتر است. اما در هر حال از آنجایی که هر خواسته و نیاز به خرید باید با پاسخ درست و صحیح روبرو باشد، لذا ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید ضمن تشخیص انواع ورق سه میل دورو از بهترین مدل های آن نیز خرید کنید.

انواع ورق سه میل

انواع ورق سه میل

منظور از انواع سه میل همان مدلها و طرح بندی های متنوع این محصول است. در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان در زمینه تأمین نیاز بازار فعالیت دارند. حتی در کنار این تولید کنندگان، تجار و بازرگانان بزرگی نیز در حال فعالیت هستند. یعنی این افراد نمونه های خارجی از ورق دورو رو وارد کشور می کنند. پس بهتر است که بدانیم این محصول تا چه حد می تواند از تنوع و طرح و رنگ بندی برخوردار باشد. بسیاری از بنک داران و فعالان بازار بزرگ ام دی اف ایران تا حدودی از اطلاعات کلی آگاهی دارند. اما اگر شما به دنبال کشف اطلاعات جدید و به روز هستید، خیلی راحت می توانید در این وبسایت بزرگ به آنچه لازم است، دست پیدا کنید. ادامه بحث را با یک مثال ساده و کلی در مورد ورق های ۳ میل دورو پیگیری می کنیم.

ورق ۳ میل تک رو

ام دی اف های تولید شده در کارخانه های ایرانی هم نمونه های تک رو دارند و هم مدل های دورو. البته نوع خام از این ورق ها نیز به فروش می رسد و حتی می توان گفت که گاها مصرف و معاملات آن بیش از دو مورد دیگر است. اما منظور از ورق تک رو همان مدل سفید ملامینه یا سفید پرینتی است. این محصول با توجه به کاربرد بسیار زیادی که در بازار کابینت سازی دارد، طبیعتا فعالان بزرگی را نیز به خود اختصاص داده است. در مدل ورق تک رو یا همان یکرو باید بدانید که ام دی اف ها از دو حال ملامینه (کاغذی) یا پرینتی (رنگ شده) خارج نیستند. اما از آنجایی کاربرد آن بیشتر در پشت باکس های کابینت است، لذا از نوع پرینتی که ارزان قیمت تر است، استفاده می شود.

ورق سه میل تکرو

سه میل دورو تک رنگ

نوع دیگری از ورق با ضخامت ۳ میلی متر تولید می شود یا در بازار از طریق واردات تأمین می شود. این مدل مربوط به ورق های دورو است. اما این ورق ها به صورت تک رنگ بوده و عمدتا در رنگ های سفید، سیاه، قرمز، آبی و سبز هستند. در واقع می توان گفت که یکسری رنگ های کلی که بیشتر برای تولید نمونه محصولات صنایع دستی و دکوری کاربرد دارند. جنس تولید شده این ورق ها از همان مغزی ام دی اف خام ایرانی یا خارجی است با این تفاوت که برای هر دو طرف آن رویه کشیده شده است. روکش ام دی اف ۳ میل در این مدل معمولا نوع ملامینه است و در آن کمتر و به صورت کاملا نادر از سبک پرینتی استفاده می شود. قیمت این نمونه ها با توجه به کمبود بازار فروش و خواب انبار زیاد برای تولید کنندگان، اندکی بالاست.

ام دی اف ۳ میل دورو طرح دار

آخرین دست از تولیدات ورق ام دی اف با ضخامت سه میل مدل های طرح دار آن است. این سبک از تولیدات با تنوع بسیار زیاد و روز افزون روبرو است. یعنی ممکن است شما امروز یک طرح و مدل را که به زعم خودتان جدیدترین است، انتخاب کنید. اما بعد حتی ۳ ماه متوجه ورود یک طرح و سبک جدید دیگر به بازار شوید. هرچند گاها این مدت زمان برای ورود یک طرح اندکی دور از ذهن است، اما بعضا اتفاق افتاده است. طرح و مدل این محصولات با استفاده از جدیدترین سبک و مدلهای بازار تولید می شود. گاها برخی کارخانه ها روکش مورد نیاز خودشان که از جنس ملامینه است را خود تولید می کنند. اما در بیشتر موارد روکش های مورد نیاز وارداتی است. همین بحث وارداتی بودن آن به نوعی محدودیت در طرح و رنگ را نیز می تواند ایجاد کند.

ام دی اف سه میل دورو

هر چه یک کارخانه یا خط تولید مستقل تر و خودکفا تر باشد، قدرت انتخاب مشتریانش بیشتر خواهد شد.

نکات طلایی قبل از خرید

دست آخر برای اینکه شما را بتوانیم به مقصودتان برسانیم، علاوه بر پیشنهاد بررسی گالری رنگ بندی ورق ۳ میل این وبسایت، توصیه داریم که توجه کنید. در واقع باید قبل از اقدام به خرید و یا ثبت سفارش خود در فروشگاه ها یا کارخانه های متنوع، بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

  • انواع ضخامت ام دی اف
  • ابعاد و سایز ورق ۳ میل
  • رنگ و طرح ام دی اف
  • کارخانه و مارک تولید سه میل
  • کیفیت و قیمت فروش سه میل

این نکات از اصلی ترین موارد لازم در بحث تهیه بهترین محصول جمع آوری شده است. البته جهت مشاهده توضیحات تکمیلی و جامع نکات طلایی می توانید از مقاله خرید ورق ام دی اف سه میل در همین وبسایت نیز استفاده کنید. همچنین بخش های دیگر در این وبسایت همچون صفحه قیمت ها و یا تقسیم بندی های متنوع و نیز اطلاعات تماس به صورت جماع در رفع مشکلات خرید فراهم هستند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا