سه میل پرینتیسه میل سفید

ام دی اف سه میل سفید پرینتی

سه میل پرینتی

ام دی اف سه میل سفید پرینتی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت پخش می شود. این مجموعه نمایندگی انحصاری چندین کارخانه و شرکت تولیدی در ایران را دارد.

در همین ابتدا بهتر است که راجع به کلمه پرینتی صحبت کنیم. از آنجایی که در اذهان عمومی مردم واژه پرینتی به عنوان یکی از خدمات چاپ محسوب می شود. در بسیاری از خانه های امروزی نیز دستگاه پرینتر وجود دارد و مردم با آن آشنایی کامل دارند. اما آنچه که در اینجا از اهمیت بالاتری برخوردار است، این است که معنی این واژه در این حوزه و صنعت کمی متفاوت است. در واقع در اینجا منظور از ام دی اف پرینتی مربوط به هیچیک از فعالیت های چاپ نمی شود. این کلمه به یکی از محصولات این صنعت اشاره دارد. نوعی از ورق ام دی اف است که در ضخامت ۳ میل یا همان سه میلی متر تولید می شود. این ورق های MDF از آنجا که در ۳ حالت مختلف تولید می شود، هر کدام دارای نام اختصاصی خود هستند.

سه میل کاغذی

نوع اولیه و خیلی کلاسیک از ورق های ام دی اف در ضخامت سه میل با نام “کاغذی” شناخته می شود. منظور از کاغذی این نیست که این محصولات از جنس کاغذ ساخته شده باشند. بلکه در اینجا منظور به صورت کلی روکش و لایه رویی کار است. پس اگر گفته می شود که ام دی اف ۳ میل کاغذی، منظور ام دی اف خام سه میل است که با یک ورق بسیار نازک کاغذی روکش شده است. این ورق های MDF معمولا در اکثر اوقات با روکش های سفید رنگ عرضه می شدند. اما در برخی موارد نیز نوع رنگی از این ورق ها نیز تولید و عرضه می شد. البته ناگفته نماند که این ورق ها همچنان در برخی مواقع مشتریان خود را دارند و همچنان توسط برخی شرکت ها در حال تولید هستند.

سه میل پرینتی

این ورق ها تفاوت عمده ای که با نوع کاغذی دارند در روکش آن است. در واقع مغز و ام دی اف خام برای همه محصولات ۳ میل یکی بوده و هیچ تفاوتی ندارد. اما در نوع پرینتی به جای روکش از از نوعی رنگ استفاده می شود. و این نام گذاری پرینتی نیز از آن جهت است که همچون یک دستگاه پرینتر بر روی ورق های ۳ میل خام رنگ سفید کشیده می شود. وقتی شما ام دی اف سه میل پرینتی را مشاهده کنید، نمی توانید روکشی از آن را جدا کنید. چرا که دقیقا همانند رنگ است و در همه پستی و بلندی های بسیار ریز سطح ام دی اف کشیده شده است.

سه میل ملامینه

سومین نوع و مدل از ورق ها ۳ میلی متر به گونه های ملامینه آن اشاره دارد. ملامینه نوعی از جنس روکش هاست که بسیار بهتر و پیشرفته تر از نوع کاغذی است. این محصولات امروزه برای روکش زنی ورق های ام دی اف با ضخامت ۱۶ میل که مصرف عمومی کشور است، استفاده می شود. اما در برخی کارخانه های پیشرفته ایرانی نیز نوع ملامینه برای ۳ میل نیز استفاده می شود. این شرکت ها توانایی دریافت سفارش از همه رنگ بندی ها را نیز دارند. از نوع سفید گرفته تا همه رنگ های متنوع دیگر. البته ناگفته نماند که در حالت کلی از نوع ملامینه برای سه میل های رنگی استفاده می شود. اما از مدل پرینتی برای نوع سفید بیشتر استفاده می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا