سه میل جدید

وزن ورق ام دی اف ۳ میل جدید

ام دی اف 3 میل جدید

وزن ورق ام دی اف ۳ میل جدید برای انواع حجم سفارشی از بار وانت گرفته تا تریلی مشخص شد. در اینجا بهترین قیمت با کمترین هزینه حمل برای شما فراهم شده است.

مطرح نمودن میزان وزن ام دی اف شاید از آن جهت مهم باشد که در هنگام حمل و جابجایی مهم است. البته عمدتا علت اصلی نیز محاسبه میزان گنجایش کامیون ها بر حسب وزن و اندازه ورق هاست که طبیعتا مهم است. یعنی اگر یک کارگاه تولید یا یک فروشگاهی که قصد خرید ورق ۳ میل دارد، در مورد وزن و یا حتی اندازه ام دی اف سه میل اطلاعات کافی نداشته باشد؛ ممکن است که دچار برخی گرفتاری های سفارشی شود. لذا در اینجا ما لازم دانسته ایم که اندکی به صورت کاملتر برای همکاران و مخاطبین عزیز این مبحث را مبسوط توضیح دهیم. هرچند شاید به طور کلی نمی توان تمام اطلاعات را ارائه کرد، اما قطعا از نیاز اولیه همکاران بیشتر خواهد بود.

وزن دقیق ام دی اف سه میل

وزن هر یک از ورق ام دی اف تولید شده در کارخانه های مختلف ۳ میل سازی کشور یا حتی نمونه های وارداتی جدید در همان حد ۱۲ تا ۱۵ کیلو است. در حقیقت این وزن به صورت کلی اعلام می شود. یعنی ممکن است که ورقی باشد که از این وزن پایین تر یا بالاتر باشد، اما عرف کلی بر این روال است. اما آنچه که بیشتر از موضوع وزن ام دی اف ها مهمتر است، اینست که در یک سفارش چند ورق را با چه خودرویی می توان جابجا کرد. در حقیقت علاوه بر خود وزن ورق های ام دی اف، سایز و ضخامت آنها نیز مؤثر است. به طور کلی ما در حد عمومی برای مثال، در اینجا برای شما اطلاعاتی را جمع آوری کرده ایم که مروبط به تعداد قابل حمل از ورق های mdf با ضخامت ۳ میل در اندازه ۲۴۴ × ۱۸۳ است.

  • خودروی وانت بار: حدود ۶۰ ورق
  • خودروی نیسان بار: ۱ پالت
  • ایسوزو، ۹۱۱ یا خاور: ۲ پالت
  • کامیون تک یا جفت: ۳ یا ۴ پالت
  • تریلی: ۸ یا ۹ پالت

البته ناگفته نماند که مطابق معمول در داخل هر پالت از ورق های ۳ میل پرینتی، معمولا بین ۲۰۰، ۲۳۰، ۲۶۰ تا ۳۰۰ ورق قرار دارد که بسته به نظر کارخانه تولید متفاوت است. پس اگر شما نیز به دنبال خرید خرده یا عمده ورق ام دی اف ۳ میل هستید و برایتان سخت است که وزن را با تعداد جور کنید، از این اطلاعات استفاده کنید. در حقیقت این بخشی از پرسه فروش است که در حال حاضر در بازار جاری است. حال اگر شما نیز به دنبال خرید یا سفارش خود هستید، با یک تماس مستقیم از کارشناسان این مرکز اطلاعات کافی و لازم را به صورت روز و جدید به دست آورید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا