سه میل سفید

خرید ام دی اف ۳ میل سفید

3 میل سفید

خرید ام دی اف ۳ میل سفید درجه یک با قیمت روز انجام می شود. در این بازار انواع سه میل از کارخانه های متعدد تولیدی کشور در پالت های ۲۲۰ ورقی عرضه می شود.

بزرگترین مرکز خرید و بازار عرضه مستقیم انواع ورق ام دی اف سفید افتتاح شد. در این مجموعه شما می توانید با همه تولید کنندگان یا بازرگانی های فعال کشور در ارتباط باشید. ام دی اف سفید طبق روال عمومی بازار از پر مصرف ترین نوع ورق هاست. این به خاطر پرکاربرد بودن آن است. مثلا انواع ورق ام دی اف سفید هم توانایی استفاده در ظاهر کار و درب باکس های کابینت یا مصنوعات چوبی را دارد. هم به عنوان بدنه کار استفاده می شود. یعنی اگر اکنون شما به آشپزخانه منزل خود مراجعه کنید و درب یکی از کابینت ها را باز کنید، خواهید دید که داخل باکس همگی سفید رنگ هستند. این به دلایل مختلف است که یکی از عمده آن ها تمیز و پاکیزه نشان داده شدن باکس هاست.

محل استفاده ۳ میل سفید

به هر حال داخل کابینت ها یا ظروف آشپزی یا مواد خوراکی یا لباس قرار می دهیم که همگی به صورت مستقیم با بدن انسان در ارتباط است. پس اگر کثیفی و ناپاکی در آنها مشاهده شود مشکلات متعددی می تواند ایجاد کند. اما وقتی از ورقهای سفید استفاده می شود، هر گونه آلودگی ها به سرعت نمایان شده و ما را مطلع می سازد. سایز ۳ میل از ورق ها نیز در پشت کار باکس استفاده می شود. یعنی اگر یک باکس دارای بدنه، درب و پشت کار است. بدنه آن از ام دی اف سفید ۱۶ میل، درب آن انواع رنگی ۱۶ میل و پشت کار از ورق ۳ میل سفید است. این ورق ها هم از نظر سفید بودن مناسب است، هم ضخامت کمتری داشته و باعث ایجاد فضای خالی اضافی در پشت کابینت ها نمی شود و هم ارزان قیمت و مقرون به صرفه است.

بازار بزرگ ایران به عنوان اصلی ترین مرکز و مرجع جامع خرید و فروش کشور است. در این بازار شما می توانید انواع سه میل سفید ایرانی و خارجی را با قیمت بسیار پایین خریداری کنید. حداقل سفارشات بار یک وانت یعنی حدود ۲۰ ورق هم می تواند باشد. البته این مقدار برای شهرستان ها بوده و در داخل شهر فروش تکی و خرده نیز فراهم است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا