ام دی اف سه میل

اندازه ام دی اف ۳ میل استاندارد

ام دی اف سه میل

اندازه ام دی اف ۳ میل استاندارد برای نوع سفید پرینتی ۲۴۴ × ۱۸۳ است. البته این ابعاد و همه جزئیات دقیق تر را می توانید در این بخش از سایت مطالعه کنید.

ضخامت های انواع ام دی اف

در حال حاضر برای ورق ام دی اف هم ضخامت های بسیار زیادی وجود دارد و هم ابعاد متفاوتی. این نیز به دلایل مختلفی از جمله تنوع کاربرد در صنایع مختلف است. مثلا برای ضخامت ورق ام دی اف می توان به این گروه اشاره کرد: ۲٫۵ میل، ۳ میل و ۵ میل، ۸ میل، ۱۲ میل، ۱۶ میل، ۱۸ تا ۲۲ میل، ۲۵ میل، ۳۲ میل و حتی در برخی موارد شاهد تولید ورق های ام دی اف با ضخامت های ۶۴ میل نیز بوده ایم. این در حالیست که این تنوع هیچ مشکلی نداشته و هر کدام از ضخامت ها به نسبت دیگری از فروش و بازار خرید مناسبی برخوردا است. اما خب عرف مصرف بازار ایران، ضخامت ۳ میل و ۱۶ میلی متر است.

اندازه استاندارد ورق

اما در مورد اندازه بسیار متنوع از ورق ها می توانید به مقاله ابعاد ورق ام دی اف سه میل مراجعه کنید تا به صورت دقیق تر با همه استاندارد های این حوزه آشنا شوید. اما در هر حال اندازه و سایز استاندارد مطرح شده برای ورق ها در بازار معاملات ایران، معمولا ۲۴۴ × ۱۸۳ است. برای این مورد هم نمونه های ایرانی متعددی را می توان اشاره کرد و هم نمونه های وارداتی است. نکته دیگر که در بازار ایران به آن توجه می شود، ابعاد و اندازه ورق متناسب با رنگ و طرح مورد نیاز است. یعنی ممکن است که برای ورق سه میل خام اندازه ای استاندارد باشد که در مورد ورق رنگی دورو آن به کار نیاید. یا همچنین برعکس این موضوع نیز مطرح است.

در هر حال بازار ام دی اف ایران همه نیاز ها و سفارشات را پاسخگو است. این مرکز با توجه به همکاری مستقیم و بدون واسطه خود با کارخانه تولید ام دی اف در اقصی نقاط کشور حکم جامع را دارد. در واقع این روزها مرجع ارتباط گیری و نیز تعیین قیمت نمونه های مختلف چنین بازار هایی است که اکثریت غالب فعالان این صنعت در آن حضور روشن و واضح دارند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا