سه میل اردبیل

تولید ام دی اف سه میل در اردبیل

تولید ام دی اف سه میل در اردبیل با آخرین تکنولوژی روز دنیا آغاز می شود. انواع ورق ۳ میل ام دی اف در رنگ های متنوع و با قیمت پایین در استان اردبیل دپو شد.

صنعت و حوزه کاری ام دی اف و چوب یکی از بزرگترین صنایع فعال و قدرتمند در ایران است. در حال حاضر این حوزه با وجود و حضور بسیاری از کارخانه ها و تولید کنندگان داخلی ارزش افزوده بسیاری برای کشور ایجاد کرده است. از نمونه های بسیار موفق و قدیمی این حوزه می توان به کارخانه فیبر ایران اشاره کرد. همچنین در طول سالهای اخیر بسیاری از مجموعه ها و تولید کنندگان جدید نیز وارد عرصه فعالیت ام دی اف شده اند. برخی در بخش ورق های ام دی اف خام فعالیت دارند و برخی نیز در حوزه روکش زنی و فرآوری های دیگر. اما در بخش ام دی اف سه میل نیز شرکت های متعددی فعالیت دارند.

بزرگترین تولید کننده سه میل

از آن میان می توان به کارخانه تولید ورق ام دی اف سه میل خام پویا اشاره کرد. این شرکت در حال حاضر در ایران جزو اصلی ترین مراکز تأمین کننده بازار است. شاید برای شما نیز جای سوال باشد که آیا رقبای دیگری نیز دارد؟ باید عرض کنیم که رقبای این کارخانه هرچند هنوز در حد توان شرکت پویا نیستند، اما توانسته اند برای سفارشات خود قدم های خوبی را بردارند. از آن میان می توان به برخی شرکت های تولید کننده ورق ام دی اف سه میل در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل اشاره کرد. در حال حاضر در استان اردبیل تولید کننده کاملا متخصص در زمینه ورق سه میل وجود ندارد. اما مطابق اطلاعات به دست آمده، گویا یک واحد تولیدی در مسیر راه اندازی خطوط تولید خود گام های خوبی برداشته است.

بازار بزرگ ۳ میل

در بسیاری از شرکت ها و مراکز فروش و پخش ورق ام دی اف تنوع محصولات به صورت چشمگیر نیست. به همین دلیل ما با راه اندازی یک بازار معاملاتی مستقل و فراگیر در پی کمک به دسترسی آسان و سریع به سفارشات هستیم. در بازار ام دی اف ۳ میل ایران همکاران و تولید کنندگان مختلفی از همه استان ها از جمله اردبیل حضور دارند. لذا برای خرید و فروش انواع ورق سه میل به راحتی می توانید با یک تماس چند ثانیه ای از مشاوران مرکز، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا