ام دی اف سه میل

ام دی اف سه میل هایگلاس تولید می شود؟

ام دی اف 3 میل هایگلاس

ام دی اف سه میل هایگلاس تولید می شود؟ انواع ورق ام دی اف ۳ میل را از کجا تهیه کنیم؟ لیست قیمت روز این ورق ها چند است؟ براق و مات به صورت عمده چند است؟

اگر بخواهیم فقط به یک جمله و جواب کوتاه در مورد این پرسش پاسخگو باشیم. می توانیم به راحتی بگوییم که خیر. اما اینکه چرا ورق ام دی اف سه میل دارای تولید هایگلاس نیست، خود جای اندکی صبر و مطالعه دارد. در واقع امکان تولید می شود اما اینکه چرا پس عملیاتی نمی شود، مربوط به تولید کنندگان نیست. از آنجایی که بهتر است ابتدا کمی با خود محصول هایگلاس آشنا شویم، لذا خواهشمندیم که به این نکته توجه کنید. ورق هایگلاس یعنی یک ورق و صفحه ام دی اف حال با هر ضخامتی از سه میل گرفته تا ۳۲ میل که رویه آن علاوه بر رنگی و طرح دار بودن، دارای روکش فوق براق و گلس دار است.

پس از آنجایی که هر ام دی اف رنگی و طرح دار یا حتی براق را نمی توان به جای هایگلاس استفاده کرد، پس طبیعتا این محصول خود نیازمند تولید جداگانه است. اما در مورد ورق ام دی اف سه میل این موضوع اندکی فرق دارد. سه میل هایگلاس تولید می شود؟ خیر. چراکه این محصول در حال حاضر در بازار خواهان و خریدار آنچنانی ندارد. یعنی اگر شما به عنوان یک کارخانه یا تولیدی محصول باشید، طبیعتا مایل هستید که محصولی که تولید می کنید، به فروش برسانید. پس از آنجایی که ورق سه میل هایگلاس ظرفیت فروش قابل توجهی ندارد، پس هیچکس راغب به تولید آن نیست.

محصول جایگزین سه میل هایگلاس

اگر به صورت دقیق تر به این موضوع توجه کنیم، متوجه می شویم که در طول یک سال حتی کمتر از یک پالت خواهان این محصول در کشور وجود دارد. یعنی چیزی در حدود ۲۰۰، ۳۰۰ ورق ام دی اف سه میل هایگلاس. آن هم باز همگی از یک رنگ نیست. بلکه هر کس ممکن است رنگی متفاوت از دیگری بخواهد. پس این دست محصولات با آنکه دارای دانش و امکانات تولید در کشور و بازار ایران هستند، به دلیل نداشتن بازار مستمر و مناسب کنار گذاشته شده اند. و اگر شما نیز قصد خرید آن را دارید، می توانید به جای آن یا از ورق های رنگی و طرح دار ساده سه میل استفاده کنید. یا هم از نمونه ورق های هایگلاس ۱۶ میل رایج در بازار که در همه طرح و رنگ ها موجود است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا