ام دی اف سه میل

سایز ورق سه میل ام دی اف

سه میل ام دی اف

سایز ورق سه میل ام دی اف با توجه به کاربرد هریک مشخص شده است. در این مرکز همه انواع و سایزبندی از ورق ۳ میل ایرانی و خارجی به قیمت کف کارخانه پخش می شود.

ورق ام دی اف از نظر ضخامت و نیز ابعاد و سایز دارای تنوع بسیار زیادی است. از نمونه بسیار خاص با مصارف سفارشی گرفته تا انواع ورق پرکاربرد و شناخته شده بازار را شامل می شود. در این صنعت برخی از تولیدات ام دی اف با ضخامت هایی همچون ۵۴ میلی متر هم داریم. این نیز برای مصارف خاص و عموما در بخش صنایع پایین دستی و برای فرآوری های دیگر مورد استفاده است. اما آنچه که در اینجا اهمیت دارد، شناخت کلی راجع به سایز و ضخامت ورق ام دی اف است. ما پیش از این و در مقاله ای با عنوان ابعاد فیبر ۳ میل ام دی اف به صورت کامل توضیحات لازم را ارائه کرده ایم. با مراجعه به آن بخش می توانید از اطلاعات مربوط به ابعاد و سایز ورق سه میل داده های لازم را به دست آورید.

ابعاد سفارشی ورق سه میل

اما در حالت کلی نیز انواع سایز بندی و تعیین اندازه برای ورق سه میل مهم است. برخی از ابعاد این محصول کاربردهای عمومی دارد. همچون اندازه ۱۲۲ × ۱۸۳ که بیشترین فراوانی تولید را نیز دارد. برخی دیگر نیز دارای مصارف خاص و محدود هستند که طبیعتا تولیدات در این زمینه بسیار کم و در برخی موارد با کمبود موجودی بازار روبرو است. از آن جمله می توان به سایز ۶۰ × ۱۲۲ از ورق ام دی اف سه میل اشاره کرد. در حقیقت این یک اصل مهم و قانون مشخص در بازار است که نیاز و میزان تقاضای خریداران است که نحوه تولید و نوع محصول کارخانه ها را مشخص می کند. یعنی اگر شما صاحب یک مجموعه بسیار قوی و محکم باشید، می توانید از فروش بسیار خوب برخوردار شوید. اما اگر از چنین شرایطی برخوردار نباشید، ممکن است حتی در اندک فروش روزانه به مشکل بخورید.

در نهایت باید بدانیم که هر سایز و اندازه از ورق ام دی اف دارای کاربرد خاص خود است. اما اینکه این نوع ورق دارای چه میزان مصرف و سفارش نیز است، اهمیت بالاتری دارد. یعنی ممکن است یک نوع ابعاد و سایز نیاز شما باشد که اصلا هیچ تولید کننده ای رغبت تولید آن را ندارد. چراکه با توجه به حجم مورد نیاز بازار ارزش تولید برای کارخانه را ندارد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا