ام دی اف سه میل

بازار ام دی اف ۳ میل ارومیه

بازار ام دی اف ارومیه

بازار ام دی اف ۳ میل ارومیه با دپوی بسیار بالایی از انواع ورق ام دی اف سفید، پرینتی و رنگی سه میل آغاز به کار کرد. جهت اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید.

استان آذربایجان غربی با مرکزیت شهر ارومیه یکی از استان های بسیار مهم در بحث صنعت و تجارت کشور است. دلیل این موضوع نیز به همجوار بودن این استان با سه کشور ارمنستان، ترکیه و عراق است. در واقع ارومیه می تواند یک پایگاه و مرکز بسیار موفق برای صادرات انواع ام دی اف از جمله نمونه ورق های ام دی اف تولیدی ایران باشد. اما متأسفانه طی سالهای بسیار طولانی شاهد تبدیل شدن ارومیه به دروازه واردات انواع ورق ام دی اف از کشور ترکیه بوده ایم. در واقع به جای آنکه ما بتوانیم از فرصت های بسیار خوب صادراتی استفاده کنیم، برعکس تبدیل به مصرف کننده محصولات خارجی بوده ایم.

انواع ورق ام دی اف ارومیه

اما خوشبختانه طی چند سال اخیر با تلاش های صورت گرفته شاهد برخی تغییرات هستیم. مثلا اگر شما ۵ سال پیش به ارومیه سفر کرده و خواهان خرید ورق ام دی اف ۳ میل یا حتی ۱۶ میل بودید، جز نمونه های خراجی پیدا نمی کردید. اما خوشبختانه با تلاش هایی که از طرق مختلف در ایران شکل گرفته است، در حال حاضر بخش بزرگی از مصرف خود این استان هم تبدیل به نمونه محصولات ایرانی شده است. ورق ام دی اف ۳ میل ایرانی در حال حاضر با کیفیت بسیار مطلوب تهیه و توزیع می شود. به همین دلیل به راحتی می توان وارد بازار رقابت با نمونه های خارجی شود.

بازار ام دی اف ارومیه نه تنها شامل خرید و فروش ورق های ۳ میل می شود، بلکه انواع نمونه های ۱۶ و ۱۸ میل و حتی ۵ و ۸ میل را نیز می شود. در واقع در حال حاضر انبار و دپوی این مجموعه بازار ارومیه به سرعت در حال رشد و افزایش ظرفیت است. برای همین به راحتی می توانیم برای سال های آتی فرصت های خوبی را پیش بینی کنیم. شما نیز برای حمایت از کالای ایرانی و نیز استفاده از بستر های صادراتی این محصولات می توانید با این بازار و مرکز همکاری خود را از اکنون شروع کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا