ام دی اف سه میل

بازار ام دی اف ۳ میل

بازار ام دی اف ۳ میل

ام دی اف ۳ میل در حال حاضر یکی از پرفروش ترین مصالح برای ساخت و ساز در هر منزل و محل کاری محسوب می شود. زیرا بهترین مواد جهت تولید انواع وسیله تزیینی و دکوراسیون داخلی هر محیطی است. باید گفت مرغوبترین ورق های ام دی اف ۳ میل در داخل کشور در حال تولید است. اغلب فرآورده های چوبی تولید شده از ام دی اف ۳ میل در صنعت دکوراسیون داخلی استفاده می شود. از طرفی دیگر، ام دی اف ۳ میل به دلیل تنوع مدل و ابعاد و البته رنگ مورد استقبال قرار گرفته است.

بازار فروش ورق ام دی اف ۳ میل به دلیل استقبال و خرید و فروش بالا، سریع تغییر می کند. همچنین با تغییر قیمت مواد اولیه، بازار ام دی اف ۳ میل متفاوت می شود. بازار ام دی اف ۳ میل، بر اساسی روکش ومواد اولیه متفاوت است.

برخی از تولید کنندگان بزرگ ایران

در کشور ابران تولید کننده فرآورده های چوبی متعددی مشغول به تولید هستند که تولیدی ام دی اف ۳ میل یکی از این فعالیت های شرکت های تولیدی است. برخی از تولید کنندگان بزرگ ام دی اف ۳ میل ایران را به اختصار آشنا کنیم.

گروه صنعتی پویا

صنعت و حوزه کاری ام دی اف و چوب یکی از بزرگترین صنایع فعال و قدرتمند در ایران است. در حال حاضر این حوزه با وجود و حضور بسیاری از تولید کنندگان و کارخانه های داخلی ارزش افزوده بسیار زیادی برای کشور ایجاد کرده است. از نمونه های موفق تولید کننده ام دی اف می توان گروه صنعتی شرکت تولید کننده ام دی اف پویا را مثال زد.

در سال های اخیر نیز شرکت های تولید کننده بسیاری نیز وارد این عرصه شده است که در رتبه های بعد از شرکت تولید کننده ام دی اف پویا قرار دارند. اغلب این تولید کنندگان ورق خام ام دی اف مورد نیاز خود را از شرکت پویا تامین می کنند.

گروه صنعتی ورق ام دی اف ۳ میل پویا از جمله مراکز بسیار قدرتمند ایرانی است. شرکت ام دی اف ۳ میل پویا در ابران به عنوان اصلی ترین مرکز تولید ورق ام دی اف ۳ میل است. این کارخانه دارای بالاترین تنوع تولیدی بوده و انواع ورق ام دی اف ۳ میل پوبا را تولید و عرضه می کند.

شرکت ام دی اف رهاسان

شرکت رهاسان تولید و توزیع کننده انواع ورق های فشرده مثل نئوپان و ام دی اف ملامینه رویه دار، ملامینه طرح برجسته ۲ رنگ، رویه در های ملامینه، در های ریلی و کمدی، صفحه های پی وی سی ضد آب و … است.

شرکت رهاسان به عنوان یکی از بزرگترین و بروزترین تولید کنندگان و وارد کنندگان اوراق فشرده چوبی است. شرکت رهاسان تولید کننده انواع ورق ام دی اف خام با ضخامت های ۳_۵_۶ و ۸ میل در ابعاد ۱۸۳ × ۲۴۴ و ۲۲۰ × ۲۸۰ سانتی متر است. شرکت رهاسان مقام نخست واردات و پخش رویه درب ملامینه در ایران است و نمایندگی رسمی شرکت مدل در این زمینه در ایران است.

شرکت راش چوب تبریز

شرکت گروه صنعتی راش چوب تبربز طی سال های اخیر با مطالعه دقیق بر روی ماشین آلات و بازار مصرف ام دی اف پروژه های نوسازی خود را در جهت افزایش ظرفیت در بخش ام دی اف ۳ میل به اجرا گذاشته است. شرکت گروه صنعتی راش چوب تبریز تولید کننده ام دی اف ۳ میل پرینتی، ام دی اف ۳ میل ملامینه، تخته چند لایی و پالت چوبی است.

ام دی اف ۳ میل شرکت راش چوب تبریز با دو نوع روکش تولید می شوند:

  • ام دی اف ۳ میل پرینتی: بر روی ام دی اف خام سه لایه رنگ آمده و در نهایت یک لایه یو وی قرار می گیرد که در برابر تغییر رنگ از خود مقاومت نشان می دهد.
  • ام دی اف ۳ میل ملامینه (کاغذ ملامینه طرح دار): بر روی ام دی اف خام کاغذ طرح دار قرار می گیرد.

از آنجایی که کیفیت ورق ام دی اف ۳ میل  راش جوب تبریز بسیار مهم است، لذا جهت تصاحب بازار مصرف کیفیت نقش مهمی دارد. برای دست یابی به بازار ام دی اف جهان با تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد اولیه و پرسنل مجرب و متخصص بر این باوریم که باید بهترین ام دی اف ۳ میل راش چوب تبریز را تولید و در اختیار مشتری قرار دارد.

انواع ام دی اف ۳ میل

ام دی اف ۳ میل از مهمترین محصولات تولید شده در کارخانه های مختلف است که در طرح و رنگ متنوع تولید و عرضه می شود. شهر های تولید کننده انواع ام دی اف ۳ میل به دلیل موقعیت خاصی که دارد هموار مورد توجه سرمایه گذاران بوده و به دلیل پر رفت و آمد بودن، محل مناسبی برای کسب درآمد است. زیرا به میزان جمعیت، میزان تقاضا در بازار افزایش می یابد و باید این نیاز از طریق افزایش میزان تولیدات جایگزین شود.

نمایندگی انواع ام دی اف ۳ میل پرینتی و ملامینه جهت توزیع و ارائه ام دی اف راه اندازی شده است. در نمایندگی پخش می توانید ضمن بررسی انواع ورق ۳ میل پرینتی و ملامینه از لحاظ قیمت، کیفیت محصولات را نیز مشاهده کنید. همچنین مقایسه طرح و رنگ انواع ام دی اف ۳ میل، ورق ام دی اف مورد نظر خود را از نمایندگی فروش خریداری نمایید.

بسیاری از مشتریان سراسر کشور به دنبال تامین کننده ها و فروشنده هایی هستند که انواع ورق ام دی اف را با قیمت مناسب عرضه می کند. هم اکنون یکی از بزرگترین مراکز پخش ام دی اف ۳ میل پرینتی و ملامینه ایران که بزرگترین معاملات کشور در آن صورت می گیرد، نمایندگی انواع ام دی اف ۳ میل در شهر های تولید کننده است.

پخش عمده سه میل

هم اکنون پخش و توزیع انواع ام دی اف ۳ میل با برقراری ارتباط مستقیم و مستمر با تولید کننده ها و وارد کننده ها، انواع ورق ام دی اف ملامینه و پرینتی را به صورت عمده و با قیمت ارزان تری عرضه و توزیع می کنند. انواع ام دی اف ۳ میل پرینتی و ملامینه موجود در شهر های مختلف در کشور، تولید شده در کارخانه های سراسر کشور است که در شهر های تولید کننده چندین شرکت پخش را تأسیس کرده اند. از بهترین ام دی اف ۳ میل که به فروش می رسد، در اقصی نقاط کشور تولید شده اند.

تفاوت ورق پرینتی با ملامینه

نوعی از روکش ورق ام دی اف ۳ میل، نوع پرینتی آن است که در این روش ورق ام دی اف ۳ میل با استفاده از روکش های رنگ به صورت چاپ و پرینتی تولید شده است. در روش روکش پرینتی ورق ۳ میل به جای روکش از رنگ به صورت چاپی استفاده می شود که کار با دقت و کیفیت بالایی باید انجام شود. سپس ورق های خام ام دی اف سه میل پس از گردگیری وارد مرحله چسب زنی شده و بر روی ریل دستگاه جلو رانده می شود. سپس وارد بخش روکش زنی پرینتی می شود که هم به صورت اتوماتیک و دستی قابل اجرا است. پس از آن کار پرس و حرارت دهی توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود و روکش ام دی اف ۳ میل پرینتی تولید شده و آماده می شود.

نوع دیگر روکش زنی ملامینه است که در این روش ورق ام دی اف ۳ میل با استفاده از روکش های ملامینه رنگی است. در روش روکش ملامینه به جای رنگ از روکش استفاده می شود که کار با دقت و کیفیت بالایی باید انجام شود. سپس ورق های خام ام دی اف ۳ میل پس از گردگیری وارد مرحله چسب زنی شده و بر روی ریل دستگاه جلو رانده می شود. سپس وارد بخش روکش زنی ملامینه می شود که هم به صورت اتوماتیک و دستی قابل اجرا است. پس از آن کار پرس و حرارت دهی توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود و روکش ورق ام دی اف ۳ میل ملامینه تولید شده و آماده می شود.

آنچه سبب تفاوت ورق پرینتی با ملامینه می شود، فقط نحوه روکش زنی و ابعاد ورق است و تفاوت فاحش و زیادی با یکدیگر ندارند.

قیمت روز انواع سه میل

در سال های اخیر شرکت های تولید کننده داخلی انواع ورق ام دی اف سه میل را با روکش منحصر به فرد وجذاب تولید و روانه بازار می کنند.

قیمت روز انواع ام دی اف سه میل تولید داخل که کاربرد زیادی دارند و در مقایسه با نمونه‌ های خارجی، از قیمت روز مناسب تری برخوردار هستند. قیمت روز انواع ورق ام دی اف سه میل در بازار فروش تقریبا ………. معامله می شود. البته قیمت روز انواع ورق ام دی اف سه میل بر اساس حجم فروش متفاوت است. در این بخش به قیمت روز انواع ام دی اف سه میل اشاره می شود.

  • قیمت روز پالتی ام دی اف ۳ میل پرینتی : ۴۰۰٫۰۰۰
  • قیمت روز پالتی ام دی اف ۳ میل رنگی : ۳۰۰٫۰۰۰
  • قیمت روز تریلی ام دی اف ۳ میل پرینتی: ۳۵۰٫۰۰۰
  • قیمت روز تریلی ام دی اف ۳ میل رنگی: ۴۲۰٫۰۰۰

سایت بازار ام دی اف ۳ میل ایران

اولین نکته ای که در هنگام خرید ورق ام دی اف ۳ میل باید در نظر بگیرید این مسأله است که مشتری نیازمند چه نوع ورق ام دی اف ۳ میل است یا چه نوع ورق های ام دی اف ۳ میل را مد نظر دارد. که این انتخاب تحت تاثیر کاربرد آن قرار می گیرد. برخی از مشتریان پس از انتخاب ورق ام دی اف ۳ میل مورد نظر خود، آن را از طریق سایت بازار ام دی اف ۳ میل ایران خریداری می کنند. این روش، در واقع فروش غیر حضوری و به عبارت ساده تر خرید از سایت  بازار ام دی اف ۳ میل ایران محسوب می شود. همچنین در خرید سایت بازار ام دی اف ۳ میل ایران، این امکان برای مشتریان فراهم شده تا قبل از خرید با کارشناس فروش اینترنتی مشاوره بگیرند.

اغلب خریداران در سراسر کشور به دنبال فروشنده هایی هستند که ام دی اف ۳ میل با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش می رساند. خرید از سایت بازار ام دی اف ۳ میل ایران با کیفیت با راه اندازی سایت بازار جهت سهولت دسترسی به محصول و رفاه حال مشتریان تأسیس شد، سوای از هزینه جهت مراجعه به بازار حضوری، در صرف زمان نیز صرفه جویی می شود.

هم اکنون خرید از سایت بازار ۳ میل ایران با کیفیت با برقراری ارتباط مستقیم و مستمر با تولید کنندگان باعث شده محصول را صورت عمده و با قیمت ارزان تری عرضه می کنند و میزان خرید اینترنتی حتی در برخی موارد بالاتر از میزان خرید حضوری باشد.

خرید سایت اینترنتی ام دی اف ۳ میل با کیفیت در کشور بزرگترین گام در خرید و فروش این محصول در کشور است و کمک بسیاری به تمام مشتریان اعم از خرده فروش یا حتی عمده فروشان کرده است. اگر چنانچه شما هم قصد تهیه انواع ام دی اف ۳ میل را دارید حتما به فروشگاه های اینترنتی و سایت بازار ام دی اف ۳ میل ایران مراجعه کنید و خرید خود را در نهایت آرامش و اطمینان انجام دهید.

فروش مستقیم و بدون واسطه

در دنیای امروز، زمانی که محصولی در کارخانه تولید می شود تا زمانی که به دست مشتری و مصرف کنندگان برسد، شاید مسیر طولانی را طی کند، و یا نکنند. ولی همیشه اختلاف قیمت در فروش بی واسطه و مستقیم از محل تولید با خرید و فروش در بازار وجود دارد. همه ما خواهان خرید بی واسطه انواع محصولات در بازار ایران هستیم تا سود حاصل از این خرید و فروش یه دست صاحب اصلی آن، یعنی تولید کننده و کارکنان یک مجموعه تولیدی برسد. برای اینکه یک فروش مستقیم و بی واسطه و شفاف انجام بدهیم باید عاملین و دلالان را شناسایی کرده و فقط از نمایندگی رسمی هر محصولی خرید خود را انجام دهیم.

هر محصول تولید شده نیاز به محلی جهت عرضه و پخش دارد. این محل می تواند یک مغازه کوچک باشد و یا یک فروشگاه بزرگ باشد. اما برخی محصولات جهت مقایسه بهتر نیاز به بازار دارند.

اغلب فروشندگان محصولات ترجیح می دهند محصولات خود را بی واسطه و مستقیم تهیه کنند تا قیمت گزافی پای محصول نپردازند. هرچند در این بازار ایران علاوه بر عمده فروشی، محصولات به صورت خرده نیز برای مصرف کنندگان به فروش می رسد.

اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه انواع محصولات بی واسطه و مستقیم را دارید و می خواهید محصولات را از نزدیک مشاهده نمایید و از لحاظ کیفیت، طرح و رنگ با یکدیگر مقایسه کنید، حتما با خرید بی واسطه و مستقیم که در بازار ایران موجود است به حذف دلالان و شود جویان که در این میان کاری جز گران کردن محصول نمی کنند، کمک کنید و با مراجعه به بازار، انواع محصولات را از نظر کمی و کیفی بررسی و در نهایت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا