سه میل شیراز

ام دی اف ۳ میل شیراز

3 میل شیراز

ام دی اف ۳ میل شیراز در بزرگترین انبار و دپوی کامل آماده بارگیری است. انواع ورق خام و سفید پرینتی و حتی رنگی سه میل در این مرکز به صورت مستقیم عرضه می شود.

از آنجایی که در بحث تولید و توزیع هر محصول مکان عرضه مهم است. لذا برای خرید آسان و نیز دسترسی سریع به محصولات، بهتر است از طریق نمایندگی ها اقدام شود. منظور از نمایندگی همیشه نمایندگی های فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات و تولیدات کارخانه های مختلف است. در حال حاضر در اکثر استان های ایران انواع ورق ام دی اف ۳ میل توزیع می شود. هرچند در برخی استان ها تولیدات خود استان وجود دارد. اما در حالت کلی نمونه ورق سه میل خارجی از طرفداران بیشتری برخوردار است. به همین دلیل مجموعه بزرگ بازار ۳ میل ایران، درصدد راه اندازی سیستم توزیع سراسری است.

فعالیت سراسری بازار ایران

این مرکز تا کنون برای بیش از ۱۵ استان کشور امکان ارسال بار مستقیم و سریع را فراهم کرده است. استان فارش و شهر شیراز نیز یکی از این مراکز است. در شیراز بزرگترین مرکز پخش ورق سه میل افتتاح شده است. در این موزد اطلاعات تکمیلی از طریق مشاوران فروش ارائه می شود. اما آنچکه اهمیت ویژه ای دارد، کیفیت اجناس و قیمت ارائه شده است. در حال حاضر مرکز تخصصی پخش و فروش مستقیم ورق ام دی اف ۳ میل شیراز در این مجموعه وجود دارد. این بخش به توزیع نمونه ورق های ایرانی با کیفیت درجه یک و ممتاز و نمونه های خارجی شناخته شده می پردازد. بسیاری از خریداران و فروشندگان این محصولات به دنبال تأمین این نیاز بوده اند.

در حال حاضر با بررسی های صورت گرفته، بیش از ۷۰ درصد سفارشات مربوط به نمونه ورق خارجی است. اما حدود ۳۰ درصد نیز به استفاده از ورق ام دی اف سه میل ایرانی علاقه مند شده اند. در این میان هستند کسانی که سفارشات ورق سه میل پرینتی یا حتی نمونه های رنگی دارند. که برای آنها نیز امکان ثبت سفارش مستقیم فراهم است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا