ام دی اف سه میل

ام دی اف سه میل سمنان

سه میل سمنان

ام دی اف سه میل سمنان با قیمت روز عرضه می شود. انواع ورق ۳ میل از تولید کنندگان ایرانی با مغز ایرانی و خارجی به نرخ مصوب سال ۱۳۹۹ آماده بارگیری است.

ورق ام دی اف سه میل یکی از پر کاربردترین و در نتیجه پر فروش ترین محصولات حوزه چوب و ام دی اف است. نه تنها در دنیا، بلکه در ایران و حتی همه استان ها از جمله استان سمنان نیز این رویه حاکم است. شما اگر یک چشم به مصنوعات چوبی موجود در دور و اطراف خود نگاه کنید، حضور ورق سه میل را مشاهده خواهید کرد. یعنی تقریبا در اکثر قریب به اتفاق مصنوعات ام دی اف تولید شده در همه جا از ورق های با ضخامت ۳ میلی متر نیز استفاده می شود.

البته این ورق ها در گروه بندی ها و دسته های مختلفی قرار دارند که هر کدام دارای کاربردهای مختلف و حجم فروش جداگانه است. مثلا ورق سه میل سفید پرینتی پر کاربردترین و پر فروش ترین نوع از این ام دی اف هاست. در واقع این ورق ها به دلیل اولا رنگ دار بودن، ثانیا پرینتی بودن، ثالثا ارزان و مقرون به صرفه بودن و در نهایت نیز کاربردها فراوانش در معرض سفارشات قرار دارد. همچنین این ورق ها بیشترین کاربردشان در بخش پشتی باکس های کابیت آشپزخانه و یا کمد دیواری و حتی میز تحریر ها و غیره است.

بازار سه میل

استان سمنان به دلیل دارا بودن حجم سفارشات مناسب از انواع ورق ام دی اف نیازمند پوشش فروش خوب است. از این رو در بزرگترین بازار معاملات انواع ورق ام دی اف ۳ میل ایران بخش فروش مستقیم استان سمنان راه اندازی شده است. در این بخش از همه تنوع ورق های سه میل چه از نوع سفید پرینتی، چه انواع نمونه های رنگی روکش دار ملامینه و چه از نمونه های سه بعدی طرح جدید دپوی کامل و خوبی فراهم شده است. همه همکاران فروش و بازرگانی های فعال در استان سمنان می توانند از طریق پشتیبانی و تیم مشاوره این بازار خرید های مستقیم از تولید کنندگان و کارخانه ها داشته باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا