ام دی اف سه میل
موضوعات داغ

خرید ورق ام دی اف سه میل

ورق سه میل

نکات برگزیده مطلب
  • انواع ضخامت ام دی اف
  • ابعاد و سایز ورق 3 میل
  • رنگ و طرح ام دی اف
  • کارخانه و مارک تولید سه میل
  • کیفیت و قیمت فروش سه میل

خرید ورق ام دی اف سه میل از بزرگترین مرکز فروش و پخش مستقیم فراهم شد. انواع ۳ میل سفید و رنگی در این مرکز با قیمت کف کارخانه بارگیری می شود.

هر کسی که به دنبال خرید یک کالا یا محصول است، همواره بهترین را می خواهد. یعنی اگر بتواند محلی پیدا کند که بهترین نمونه ها را با کمترین قیمت عرضه می کنند، قطعا برای وی امنیت بخش است. معمولا امروزه به دلیل تنوع بسیار زیاد انواع برند و مارک از هر محصول و کالایی انتخاب را سخت می کند. یعنی کمتر کسی می تواند سریع و بدون دغدغه به هنگام خرید محصولی تصمیم بگیرد. پس همگی به این موضوع اذعان داریم که برای خرید متناسب با خواست و تصور ذهنی خود، نیازمند یک سری انتخاب های به جا و صحیح هستیم. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟

ورق ام دی اف خود یک سری توضیحات و اطلاعات جامع نیازمند است که در اینجا فرصت برای بحث کامل ندارد. اما چیزی که راجع به این محصول می توان اشاره کرد، تنوع آن است. ام دی اف از نظر ابعاد و ضخامت دارای تنوع خوبی است. به طور کلی ورق ام دی اف از ضخامت های حدود سه میل شروع شده و تا ۳۶ میل ادامه پیدا می کند. تقسیم بندی عمومی و عرف آن نیز به صورت ۳، ۵، ۸، ۱۲، ۱۶، ۱۸، ۲۴، ۲۵، ۳۲، ۳۶ و غیره است. اما حالا شاید سوال شما این باشد که به هر حال چگونه می توان یک خرید خوب از ورق سه میل را تجربه کرد؟

انواع ضخامت ورق ام دی اف

باید بدانیم که برای یک خرید مناسب رعایت چند نکته مهم خیلی ضروری است. این نکات عبارت اند از اصلی ترین آیتم های مورد نیاز برای اطمینان از خرید موفق که در اینجا به مواردی از آن ها به صورت کلی اشاره می کنیم:

اصلی ترین آیتم های خرید ورق ۳ میل

۱) ابعاد، سایز، ضخامت

یعنی آنکه نباید به هر قیمتی اقدام به خرید کنیم. مگر آنکه محصولی که فروشنده به ما پیشنهاد می دهد، دقیقا همان اندازه و ضخامتی را داشته باشد که برای کار ما نیاز است. چرا که در حالتی خارج از این، آنچه که در دست خواهیم داشت، هدر رفت بخشی از سرمایه خودمان است. پس حتما توجه کنیم که خرید ما دقیقا مطابق با نیاز ما باشد. یعنی اگر قصد خرید ورق سه میل پرینتی داریم، به اندازه ۲٫۵ راضی نشویم.

ابعاد ام دی اف سه میل

۲) رنگ و شکل ظاهری ام دی اف

اگر قصد خرید ام دی اف سه میل پرینتی دارید یا نوع ملامینه ان را می خواهید، پس حتما فقط همان را خرید کنید. در واقع پولتان با در قبال دریافت محصول مد نظر شما پرداخت شود. اگر رنگ سفید می خواهید پس به رنگ های نزدیک به سفید نیز نباید قانع شوید. مگر آنکه واقعا با تغییر جزئی رنگ کار، مشکلی برای شما پیش نیاید. گاها مشاهده می شود که یکی از فعالان صنعت چوب یا از کابینت سازان و نجاران، صرفا با یک پیشنهاد فروشنده تغییر رنگ می دهند، اما بعد از اتمام کار بارها و بارها دیده شده است که با صاحب سفارش و کارفرمای خود به مشکل می خورند. پس تغییر اگر در اختیار شما نیست، این کار را انجام ندهید.

۳) برند و مارک ورق

بسیاری از فعالان بازار ورق ام دی اف می دانند که در ایران علاوه بر نمونه های خارجی از جمله واناچای و غیره، نمونه های با کیفیت خوب و ضعیف ایرانی نیز وجود دارد. پس اگر می خواهید یک ورق ام دی اف سه میل خریداری کنید، قبل از اتمام خرید و نهایی کردن سفارشتان، بهتر است که از برند و مارک مد نظر خود اطلاعات کافی داشته باشید. ممکن است که شما اطلاعات لازم را ندارید، در این صورت حتما از فروشنده یا مشاوران مرکز فروش درخواست حداکثر راهنمایی را بکنید تا باز احیانا دچار مشکلات بعدی نشوید.

مارک ورق سه میل

۴) قیمت و کیفیت ام دی اف سه میل

صرف پایین بودن قیمت عمده یک محصول نمی تواند نشان از بی کیفیتی آن باشد. همچنان که اگر قیمت و نرخ یک ورق ام دی اف بالا هم باشد، لزوما نشان دهنده کیفیت بالای آن نیست. پس در بازار ام دی اف و چوب ایران، به دنبال قیمت نباشید. پیشنهاد ما بررسی دقیق و همه جانبه یک ام دی اف است. در واقع هم باید کیفیت و هم قیمت در کنار هم در نظر گرفته شود. نمی توان به صرف توجه به یک موضوع تصمیم صحیح و قابل استنادی را اتخاذ کرد.

علاوه بر این موارد، بحث های بسیار دیگری نیز همچون مسافت و دوری مرکز فروش، پاسخگویی و روی خوش فروشنده، تنوع و گزینه های بیشتر انتخابی و غیره می تواند ملاک انتخاب باشد. بنابراین باید به شما عرض کنیم که با همه این توضیحات هر چند کوتاه، باز هم همچنان موضوع اصلی انتخاب صحیح مرکز خریدتان است. تا زمانی که شما نتوانسته اید یک مرکز خرید امن و مطمئن از همه نظر پیدا کنید، بهتر است که همچنان به دنبال گزینه های بهتر باشید.

پیشنهاد بازار سه میل

پیشنهاد می شود به جای خرید از یک فروشنده و یا فروشگاه نه چندان بزرگ، از بازار های بزرگ ام دی اف فروشی خرید کنید. شاید بگویید که در حال حاضر در ایران به دلیل طولانی بودن مسیر دسترسی فیزیکی به بازارهای محصولات حوزه چوب، کار خرید از مراکز سخت است. اما باید توجه کنید که امروزه وجود بسترهای اینترنتی و بازارهای آنلاین بهترین کمک به انتخاب شما هستند. شما با مراجعه به بازار ام دی اف سه میل یا بازار صفحه کابینت ایران یا بازار های آنلاین دیگر که در صنعت چوب فعالیت دارند، در کوتاه ترین زمان می توانید بهترین خرید را داشته باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا