ام دی اف سه میل

ام دی اف ۳ میل سنا چوب

ام دی اف ۳ میل سنا چوب

گروه صنعتی سنا چوب در حال حاضر مجهز به خطوط تولید مختلف از جمله چهار خط کامل روکش لامیناسیون انواع نئوپان و ام دی اف و انواع مختلف روکش های مصنوعی از جمله کاغذ ملامینه، روکش هایگلاس، کاغذ گلاسه و کاغذ پی یو و یا شبه ملامینه است.

مجموعه کارخانجات سنا چوب در محیطی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع واقع در شهرک صنعتی پرند است که محصولات خود را از طریق شبکه فروش مستقر در دو فروشگاه مرکزی واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه و بیش از ۲۵۰ نمایندگی در سراسر کشور به فروش می رساند. عمده محصولات در دو گروه به قرار زیر است:

ام دی اف ۳ میل ۳ د یا برجسته، ام دی اف ۳ میل ملامینه ساده، ام دی اف ۳ میل در ابعاد مختلف ۱۸۳ × ۲۴۴ و ضخامت های مختلف ۸,۳ و ۵ میلی تولید و عرضه می شود. ورق های ام دی اف ۳ میل شبه ملامینه و انواع مختلف دیگر در گروه صنعتی سنا چوب تولید و عرضه می گردد.

روکش های مصنوعی ام دی اف ۳ میل سنا چوب با بیش از ۲ دهه فعالیت در زمینه صادرات و واردات مواد اولیه صنعت چوب و خصوصا لامیناسیون و اشراف به ماشین آلات پرس طیف وسیعی از روکش های مصنوعی ام دی اف ۳ میل را به بازار عرضه می نماید. کلیه روکش ها از تولید کنندگان معتبر خارجی تهیه می گردد. این روکش های ام دی اف ۳ میل سنا چوب نه تنها از لحاظ رنگ مجموعه کامل محسوب می شوند، بلکه با توجه به کیفیت ساختار مواد متشکله تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند.

اولین تولید کننده سه میل رنگی ایران

گروه صنعتی سنا چوب، از اولین تولید کنندگان ام دی اف سه میل در کشور است که ام دی اف سه میل رنگی را تولید کرده و روانه بازار فروش شده است.

البته از لحاظ نوع رنگ و میزان یکنواخت بودن روکش رنگی ورق ام دی اف سه میل نیز درجه بندی مختلف دارد. که تاثیر مستقیم بر قیمت فروش ام دی اف سه میل رنگی دارد. به عبارت دیگر، ام دی اف سه میل رنگی با کیفیت آن نیست که هر چه قدر روکش ام دی اف سه میل رنگی یکدست تر و صاف باشد یعنی کیفیت بالایی دارد یا کیفیت روکش و رنگ ورق سه میل رنگی با کیفیت بیشتر باشد یعنی روکش آن در حد اعلی است.

اولین تولید کننده سه میل رنگی ایران از یک نوع مغزی و مواد اولیه خام با کیفیت جهت تولید ام دی اف استفاده می کرده و تنها تفاوت ام دی اف سه میل رنگی تولید شده در کارخانه سنا چوب دیگر مجموعه های تولید فرآورده های چوب در نوع روکش آن است که معمولا از بهترین مواد جهت روکش کردن ام دی اف سه میل رنگی استفاده می شود.

سنا چوب، از اولین چبزرگترین و مجهزترین کارخانه های تولید کننده ورق ام دی اف سه میل رنگی که مشغول تولید و فروش انواع ام دی اف سه میل رنگی در کشور ایران است که در حال حاضر تامین کننده بخش اعظمی از ورق ام دی اف سه میل در کشور از توسط ماشین آلات پیشرفته و خط تولید مجهز، زیر نظر متخصصان این حوزه تولید می شود و روانه بازار فروش می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا