ام دی اف سه میل

پخش ام دی اف سه میل کردستان

پخش ام دی اف سه میل کردستان توسط بزرگترین فروشگاه و شرکت بازرگانی انجام می شود. انواع ورق ۳ میل ایرانی و خارجی در سنندج با قیمت بسیار پایین توزیع می شود.

کردستان به عنوان یکی از استان های مرزی نواحی غربی کشور است که از نظر دسترسی به محصولات خارجی شرایط بهتری دارد. این استان در مجاورت کشور عراق قرار دارد و در طی سال های بسیار طولانی جزو مبادی رسمی ورود ورق های ام دی اف خارجی از جمله ام دی اف ترک بود. مراکز پخش و توزیع ام دی اف کردستان نیز در همین راستا سعی در تکمیل انبار های خود با محصولات خارجی داشته اند. این روند فعالیتی اما طی سال های اخیر دستخوش تغییرات چشمگیر بوده است. با بروز برخی جنگ های منطقه ای در خاورمیانه و نیز رشد و توسعه کارخانه های ایرانی صنعت ام دی اف، ورق به صورت قابل توجهی برگشته است.

آغاز صادرات سه میل ایرانی

دقیقا تجار و بازرگانانی که در سال های گذشته به دنبال خرید و واردات محصولات خارجی از کشورهای ترکیه و اروپایی بودند. اکنون به دنبال صادرات ورق های ام دی اف از جمله سه میل ایرانی به کشورهای همسایه از جمله عراق و سوریه هستند. در واقع این روند به نوعی توانسته است که هم کمک کننده کارخانه های داخلی باشد و هم ایران را از وابستگی به بیگانگان رهایی بخشد. کردستان و فعالان حوزه ام دی اف این استان به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز کمک کننده در این موضوع هستند. از شرکت های بازرگانی سنندج تعداد بسیاری به دنبال صادرات ورق سه میل ایرانی هستند. مشتریان این شرکت ها از کشورهای عراق، سوریه، لبنان و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس هستند.

بازار مرجع ۳ میل

بازار بزرگ ام دی اف سه میل در راستای حمایت از کالای ایرانی راه های متعددی برای صادرات به کشورهای همسایه پیش بینی کرده است. در حال حاضر تعداد قابل توجهی از بازرگانان و شرکت های فعال در زمینه صادرات ام دی اف با این مجموعه در ارتباط مستقیم هستند. یعنی این بازار علاوه بر ارتباط دهی تولید کنندگان داخلی به مصرف کنندگان ایرانی؛ توانسته است که از طریق استان هایی همچون کردستان وارد عرصه صادراتی نیز شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا