ام دی اف سه میل

سایز ام دی اف سه میل سنندج

سه میل سنندج

سایز ام دی اف سه میل سنندج مشخص شد. عمده ترین ابعاد مورد استفاده در این بازار ۱۲۲×۲۴۴ است. هرچند امکان تولید به سفارش و خواست مشتری نیز فراهم است.

ام دی اف از منظرهای مختلفی در دسته بندی های گوناگون قرار می گیرد. از عمده روش های مختلف می توان به رنگ بندی ام دی اف و نیز سایز آن اشاره کرد. در واقع در حال حاضر اگر بخواهیم برای تمامی ورق های موجود در بازار اشاره کنیم می توانیم به صورت زیر دسته بندی کنیم:

  • از نظر جنس: ایرانی و خارجی یا نئوپان و ام دی اف یا درجه یک و درجه دو
  • از نظر رنگ: خام، تکرو، سفید و رنگی تکرو یا دورو
  • از نظر نوع رنگ: مات، تیمبرلند، اینباس، برجسته، فرامید، براق یا هایگلاس
  • از نظر سایز: ۳ میل، ۵ میل، ۸ میل، ۱۲ میل، ۱۴ میل، ۱۶ میل، ۱۸ میل، ۲۴ میل، ۳۶ میل
  • از نظر ابعاد: ۱۲۲×۲۴۴ و ۱۲۲×۲۸۰ و ۲۴۴×۲۸۰ و ۱۸۳×۲۴۴ و ۱۸۳×۳۶۶ و ۲۴۴×۳۶۶

فروشگاه ۳ میل سنندج

استان کردستان از مهمترین مراکز استانی برای فروش و پخش ورق های ام دی اف تولید ایران است. این استان با مرکزیت سنندج به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های صادراتی در کشور می تواند باشد. در حال حاضر در سنندج بسیاری از فروشگاه ها و نیز بنک داران بزرگ و کوچک با بازار سه میل ایران در ارتباط مستقیم هستند. اما با توجه به وضعیت فعلی کشورهای همسایه این استان از جمله عراق یا حتی سوریه و لبنان، شرایط بسیار مناسب صادراتی برای فعالین سنندج فراهم شده است. در همین راستا انبار دپوی جامعی برای محصولات ایرانی برای پخش ام دی اف کردستان راه اندازی شده است.

انواع سایز و درجه کیفی از ورق های سه میل ایرانی در این مجموعه وجود دارد. بنابراین اگر هر گونه سفارش برای داخل یا حتی خارج از ایران باشد، انبار و فروشگاه مرکزی سنندج توانایی پاسخگویی را خواهد داشت. بنابراین شما نیز می توانید بدون هیچ مشکلی با مشاوران فروش و همکاران این بازار در ارتباط باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا