ام دی اف سه میل

ورق ام دی اف سه میل بجنورد

ورق سه میل بجنورد

ورق ام دی اف سه میل بجنورد با لیست قیمت روز بازار ارائه می شود. ۳ میل سفید پرینتی در پالت های متنوع جهت ارسال به سفارشات استان خراسان شمالی آماده شد.

بزرگترین مرکز فروش و پخش مستقیم انواع ورق ام دی اف سه میل در کشور راه اندازی شده است. این بازار که در حال حاضر به صورت مستقیم و بی واسطه با همه کارخانه داران و تولید کنندگان ورق ۳ میل در ارتباط است، بخش های استانی خود را راه اندازی کرده است. در این مجموعه به دلیل افزایش روزانه حجم معاملات و سفارشات مداوم همکاران عمده فروشی و حتی برخی مصرف کنندگان خرد. تصمیم به راه اندازی بخش های استانی با تمرکز بیشتر اخذ شده است. در واقع در روش جدید برای تک تک استان های کشور با محوریت مرکز استان ها همچون شهر بجنورد بخش مدیریت سفارشات و فروش مستقیم دایر شده است.

محصولات بازار سه میل کشور

بازار بزرگ ایران به عنوان تنها مرکز تخصصی در زمینه فروش و توزیع بی واسطه ورق سه میل فعالیت دارد. انواع ام دی اف های تولیدی ایران و حتی نمونه های وارداتی اما با قیمت های عمده فروشی عرضه می شود. در این مجموعه علاوه بر نمونه های پرینتی سفید و حتی مدل های خام ام دی اف ۳ میل از انواع محصولات رنگی ملامینه نیز تأمین سفارش امکان پذیر است. حدود ۶۰ رنگ در دسته بندی های روشن و تیره با کیفیت بسیار خوب با روکش های ملامینه و کاغذی ارائه می شود. البته این مجموعه در حال حاضر علاوه بر موارد موجود، امکان دریافت سفارشات از ام دی اف های سه میل با طرح و رنگ خاص را نیز دارد. بدین معنی که ظرفیت های تولیدی کارخانه های همکار به نسبت حجم سفارشات خاص در اختیار این بازار است.

صادرات سه میل از خراسان شمالی

همکاران تولید کننده یا فروشنده بجنورد نیز برای خرید سفارشات می توانند مستقیما با این مجموعه در ارتباط باشند. بجنورد به دلیل همجواری با شهر مشهد و نیز سمنان ظرفیت بسیار خوبی را در جهت سهولت دریافت سفارشات دارد. همچنین با توجه به پیش بینی های صورت گرفته، در صورت وجود همکاران عمده فروش توانمند در بجنورد، شرایط ایجاد ساز و کار صادرات ام دی اف سه میل ایرانی به کشورهای همسایه این استان نیز فراهم شده است. استان خراسان شمالی به دلیل همجواری با کشور ترکمنستان و به ویژه نزدیکی بسیار محدود به پایتخت این کشور عشق آباد، ظرفیت بسیار خوبی در امر صاردات دارد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا