ام دی اف سه میل

شرکت ام دی اف ۳ میل راش

شرکت ام دی اف راش

شرکت ام دی اف ۳ میل راش آذربایجان شرقی از نمونه های قدیمی و موفق این صنعت است. محصولات تولیدی این شرکت انواع ورق ام دی اف سه میل پرینتی و ملامینه است.

شرکت ام دی اف راش چوب آذربایجان در شمال غربی ایران، در زمینی به مساحت ۹۰۰۰ متر مربع احداث شده و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را آغاز نموده است.

شرکت گروه صنعتی راش چوب آذربایجان طی سال های اخیر با مطالعه دقیق بر روی ماشین آلات و بازار مصرف ام دی اف پروژه های نوسازی خود را در جهت افزایش ظرفیت در بخش ام دی اف ۳ میل به اجرا گذاشته است. شرکت گروه صنعتی راش چوب آذربایجان تولید کننده ام دی اف ۳ میل پرینتی، ام دی اف ۳ میل ملامینه، تخته چند لایی و پالت چوبی است. این ام دی اف در مجموع با قطر روکش ۳ میل محاسبه می شوند و ضخامت ام دی اف آن ۶/۲ و ۷/۲ میلی متر است.

گروه صنعتی راش تبریز

گروه صنعتی چوب راش آذربایجان با سال ها تجربه در زمینه تولید ام دی اف پرینتی ۳ میل، برای بهبود کیفیت ام دی اف ۳ میل تولیدی، سه لایه رنگ روی ام دی اف زده و روی آن روکش یو وی می کشد. ابعاد ام دی اف ۳ میل راش چوب آذربایجان ۱۸۳ × ۲۴۴ است و پالت های بسته بندی آن بین ۲۰۰ تا ۲۴۰ تایید است. ام دی اف ۳ میل شرکت راش چوب آذربایجان با دو نوع روکش تولید می شوند:

  • ام دی اف ۳ میل پرینتی: بر روی ام دی اف خام سه لایه رنگ آمده و در نهایت یک لایه یو وی قرار می گیرد که در برابر تغییر رنگ از خود مقاومت نشان می دهد.
  • ام دی اف ۳ میل ملامینه (کاغذ ملامینه طرح دار): بر روی ام دی اف خام کاغذ طرح دار قرار می گیرد.

از آنجایی که کیفیت ورق ام دی اف ۳ میل راش چوب آذربایجان بسیار مهم است، لذا جهت تصاحب بازار مصرف کیفیت نقش مهمی دارد. برای دست یابی به بازار ام دی اف جهان با تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد اولیه و پرسنل مجرب و متخصص بر این باوریم که باید بهترین ام دی اف ۳ میل راش چوب آذربایجان را تولید و در اختیار مشتری قرار داد.

فروش محصولات تولیدی راش تبریز

نمایندگی فروش محصولات تولیدی راش چوب آذربایجان در تبریزز، یکی از بزرگترین و بهترین مراکز فروش در شمال غربی کشور است که اغلب بازارهای شمال غربی کشور، از جمله بازار فروش محصولات تولیدی راش تبریز در خود تبریز و شهرهای هم جوار را در اختیار دارد و ورق مورد نیاز بازار تبریز از نمایندگی محصولات تولیدی راش تبریز تامین و توزیع می شود.

نمایندگی فروش محصولات تولیدی راش تبریز از معتبرترین مراکز فروش است که تمام محصولات و ورق های تولید گروه صنعتی راش جوب تبریز را تهیه کرده و در اختیار مصرف کنندگان در تبریز و شهرهای هم جوار قرار می دهد. اگر چنانچه در شهرهای تبریز ساکن هستید، بهترین و نزدیکترین مرکز فروش به استان محل زندگی شما، شهر تبریز است که تمام محصولات شرکت تولیدی راش جوب آذربایجان را بی کم و کاست در تامین می کند.

اگر چنانچه شما قصد تهیه انواع ورق ام دی اف سه میل راش چوب تبریز را دارید، حتما از نمایندگی فروش به صورت حضوری مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین، اقدام به خرید و فروش انواع محصولات تولیدی گروه صنعتی راش چوب تبریز می‌کند، دیدن فرمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا