سه میل پرینتی

سایز استاندارد ام دی اف ۳ میل پرینتی

استاندارد ام دی اف 3 میل

سایز استاندارد ام دی اف ۳ میل پرینتی با مدلهای متنوع مشخص شد. در این بخش جدیدترین ابعاد تولید شده و آماده بارگیری بازار ایران نیز به صورت پالتی مشخص است.

آنچه که به صورت واضح و دقیق روشن است، سایز و اندازه ضخامت این محصول است. در واقع استاندارد ضخامت تعیین شده برای این نوع از ورق با نام خود مشخص است. ۳ میل منظور همان ورق ام دی اف با اندازه سه میلی متر است که در بازارهای داخلی به وفور مشاهده می شود. اما در کنار این ضخامت می توان از اندازه طول و عرض آن نیز صحبت کرد. منظور در اینجا ابعاد کلی یک ورق ام دی اف است. ابعاد استاندارد استفاده شده در تولید این محصول چه در کارخانه های داخلی و چه خارجی، به صورت کلی ۲۴۴ × ۱۸۳ یا ۲۸۰ × ۲۱۰ است که مصرف سایز اول بسیار بیشتر از اندازه دوم است.

انواع مختلف ام دی اف سه میل

ورق های ام دی اف به طور کلی در ۲ مرحله می توانند از شکل خام خود خارج شده و با مدل و رنگ جدید مورد استفاده قرار بگیرند. عمده حالت این تغییر نوع روکش زنی است. روکش هایی از جنس ملامین یا همان حالت کاغذی که توسط دستگاه های پرس طی مراحل خاص بر روی ورق کشیده می شد. اما نوع دومی نیز وجود دارد که کاربرد آن تنها در سایز ۳ میل است. این سبک همان نوع پرینتی از ورق MDF است. منظور از پرینتی بودن در اینجا همان اصطلاح رایج آن است. یعنی در مراحل تولید، ورق ۳ میل وارد دستگاه های مخصوص شده و با اسپری یا قلتک های بخصوص رنگ سفیده را آغشته می کنند. این بدان معناست که در واقع انگار رنگ کاری صورت می گیرد.

بنابراین اگر شما هم جزو مصرف کنندگان ام دی اف پرینتی هستید، بهترین انتخاب برای سایز ۲۴۴ × ۱۸۳ است. چرا که هم از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است، هم دور ریز کمتری دارد و هم کمبودی در بازار برای آن احساس نمی شود. البته ممکن است که نوع خارجی کمی سخت پیدا شود، اما قطعا نمونه های ایرانی بسیار خوبی وجود دارند که استفاده از مدلهای خارجی را برای شما بی معنی می کنند. بازار بزرگ ایران در اختیار شماست تا هر نوع اطلاعات را دریافت کرده و از طریق مشاوران فروش این مرکز ثبت سفارش خود را نیز داشته باشید. هر سفارشی از شما در هر مقدار ولو در تعداد خرده و کمتر از یک پالت نیز در این مرکز قابل ثبت و خرید است. ضمنا قیمت های این بازار ارزان ترین سطح کل کشور است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا