ام دی اف سه میل

ام دی اف سه میل هایگلاس

3 میل هایگلاس

ام دی اف سه میل هایگلاس یا همان براق در ایران بازار عرضه می شود. قیمت انواع ۳ میل طرح دار با روکش براق و هایگلاس دارای بالاترین تخفیف در میان تولیدات است.

نوع هایگلاس ورق سه میل

هایگلاس به صورت کلی یک واژه انگلیسی است. این اصطلاح در صنعت چوب برای نخستین بار برای نوع خاصی از ورق ها کاربرد داشت. منظور ورق های ام دی اف با ضخامت ۱۶ میل است. ورق های هایگلاس همه وارداتی بوده و بیشتر مواقع از کشور ترکیه وارد کشور می شدند. دارای تنوع بسیار زیاد از طرح و رنگ و برند بودند. عمده برند های معروف آنها نیز مارک ایشیک، AGT، واریو و غیره بود. این ورق ها از آن لحاظ هایگلاس یا هایگلس نام داشتند که دارای رویه بسیار براق و شفاف و از جنس مرغوب بودند. سایز این ورق ها نیز معمولا ۱۲۲ × ۲۴۴ بود. اما خب به مرور واژه هایگلاس توسط مردم عامه برای همه ورق های براق به کار برده شد.

ام دی اف ۳ میل براق

پس اگر شما نیز منظورتان همان ورق سه میل اما با ظاهر و رویه براق هستید، باید اطلاعات کافی داشته باشید. منظورمان نوع جنس و طرح و رنگ بندی مد نظرتان برای خرید است. ورق های سه میل به دلایل مختلف از جمله کمبود نیاز و کاربرد، به صورت هایگلاس یا همان براق تولید نمی شوند. چون بیشتر سفارشات و خریداران نوع مات را در این ورق ها ترجیح می دهند. حتی در برخی موارد نوع مات و تکرو را خریدار هستند. پس اگر شما قصد خرید یک نمونه خاص و با شرایط به خصوصی را دارید، اتفاقا تنها مرکزی که می تواند کمک کننده باشد، همین بازار سه میل ایران است.

بازار ایران به عنوان تنها مرکز تخصصی در زمینه خرید و فروش و تولید و توزیع ورق سه میل کشور است. این بازار به همت بخش بزرگی از فعالان و کارخانه داران این صنعت راه اندازی شده است. اگر کسی در ایران یا حتی در کشور های همسایه خواهان ثبت سفارش خود باشد، می تواند خیلی راحت و آسوده و بی واسطه با تولید کنندگان این مجموعه در ارتباط باشد. پس سوالات و سفارشات خود را با شماره تماس های اعلام شده در میان بگذارید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا