ام دی اف سه میل

خط تولید ام دی اف سه میل

تولید ام دی اف 3 میل

خط تولید ام دی اف سه میل به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور افتتاح شد. بالاترین ظرفیت تولید ورق ۳ میل و قیمت ارزان از مزیت های این کارخانه است.

منظور از خط تولید تمام مراحل صفر تا صد تولید و فرآوری انواع ورق ام دی اف ۳ میل است. البته ما در مقاله دستگاه روکش ام دی اف سه میل به صورت کامل و جامع در مورد مراحل تولید صحبت کرده ایم. لذا در اینجا تنها بخش اصلی ماجرای تولید می پردازیم که همان دستگاه های صنعتی لازم برای این کار است. بسیاری از کارخانه داران و تولیدکنندگان ایرانی و خارجی برای بالا بردن کیفیت و نیز افزایش توان تولید روزانه، از خطوط و دستگاه های اتوماتیک استفاده می کنند. یعنی زمانی که تولید محصولات از طریق فعالیت کارگران و به صورت تقریبا عمدتا دستی بود، گذشته است. امروزه می توان گفت که تولید هر ورق از ام دی اف زمان بسیار کمتری نسبت به گذشته نیازمند است. شاید این سوال مطرح شود که پس اوضواع بهتر است؟ پاسخش تقریبا هم بله و هم خیر است.

مشکلات خطوط تولید ام دی اف

هرچند رشد تکنولوژی و دانش روز دنیا باعث به وجود آمدن دستگاه های اتوماتیک و فوق اتوماتیک می شود، اما خود این موضوع برخی مشکلات نیز ایجاد می کند. یعنی در گذشته ممکن بود یک کارخانه تولید کننده ورق سه میل با پر کردن یک انبار مواد اولیه خود، بتواند برای مدت چندین ماه از خرید مجدد مواد اولیه بی نیاز باشد، اما اکنون این مقدار ممکن است حتی برای مصرف چند روز هم کافی نباشد. از طرفی هم در گذشته تولیدات یک ماه با پیدا کردن یک مشتری خوب و بنک دار فعال، به فروش می رفت. اما اکنون کارخانه داران نیازمند داشتن یک لیست از مشتریان ثابت هستند. به نوعی فضا کاملا در حال رقباتی تر شدن است. کسی می تواند فروش را آسوده انجام دهد که مزیت ها قابل توجه داشته باشد. مزیتی که برای خریداران معنی داشته باشد، نه برای خود تولید کننده یا کارخانه دار.

حال با همه تفاسیر نکته قابل توجه این است که آیا راه اندازی یک خط تولید جدید مقرون به صرفه است؟ باید عرض کنیم اگر از تکنولوژی بالا در دستگاه ها استفاده شود و نیز به بالا بردن کیفیت دقت شود و قیمت تمام شده مناسب باشد، باز هم کافی نیست. چرا که شما باید برنامه جامعی برای فروش خود نیز داشته باشید. لذا در این بازار سعی شده است تا فضایی کاملا مناسب و سالم ایجاد شود. فضایی که در آن هم کارخانه داران حضور دارند، هم فعالان بازار خرید و فروش ورق سه میل. لذا به شما عرض می کنیم که اگر به دنبال رشد و توسعه کارخانه و شرکت خود هستید، حتما از مزیت های بینظیر و غیر قابل انکار این مجموعه استفاده کنید. یعنی به نوعی در این فضاست که شما می توانید سریع و با هزینه های اندک وارد جمع بزرگان صنعت چوب شوید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا