ام دی اف سه میل

خرید ام دی اف سه میل روکش دار

سه میل روکش دار

خرید ام دی اف سه میل روکش دار از بازار تخصصی معاملات ورق ۳ میل امکان پذیر است. جهت ثبت سفارش خرید مستقیم از کارخانه تولید ۳ میل روکش دار تماس بگیرید.

از میان انواع ام دی اف های تولیدی توسط کارخانه های مختلف و همچنین و تنوع بسیار وسیع آن، مدلی از آن که دارای ضخامت ۳ میلی متر است، فرق دارد. منظور از فرق داشتن آن است که خود در رسته و بخش خاصی خرید و فروش می شود. یعنی اگر برای تولید کابینت ورق ام دی اف نیاز باشد، باید جداگانه سراغ ام دی اف سه میل نیز بروید. کارخانه هایی که در زمینه تولید ام دی اف فعالیت دارند. چه شرکت های ایرانی و چه خارجی، معمولا یا در رسته تولید ورق های ۱۶ میل استاندارد هستند یا در گروه تولید کننده ورق های ۳ میل.

در واقع علت اصلی این تفاوت علاوه بر کاربردهای این کالا به نحوه تولید آن نیز برمی گردد. مثلا برای تولید ام دی اف ۱۶ میل استاندارد، ورق های خام با ضخامت ۱۶ میلی متر و ابعاد معمولا ۱۸۳×۳۶۶ با یک ورق ملامینه جهت روکش دار کردن کار لازم است. اما وقتی صحبت از ام دی اف سه میل می شود، قضیه کمی متفاوت است.

سه میل ملامینه

ام دی اف سه میل معمولا برای خرید های مختلف در حالت های خاص تولید می شود. یعنی اگر خریدار برای خرید خود سفارش ورق سه میل پرینتی بدهد، پس نیازی به روکش کردن ورق ها نیست. اما اگر سفارش خرید شامل نمونه های ملامینه از ام دی اف سه میل باشد، در آن حالت باید روکش دار شده و بارگیری شود. این تقریبا کمی قضیه را روشن کرده است که کارخانه های تولید کننده ام دی اف ۳ میل در هول محور خواست و سفارش خرید مشتریان فعالیت های تولیدیشان را مدیریت می کنند. این دقیقا نقطه مقابل فعالیت کارخانه های عمومی و عرف دیگر است.

بنابراین اگر شما نیز قصد خرید یا سفارش از ورق سه میل روکش دار دارید، باید با خود مرکز تولید یا کارخانه در ارتباط باشید. دقیقا به همین منظور در این مجموعه تلاش شده است تا بهترین ورق ها توسط بهترین تولیدی ها معرفی شود. همچنین شما از طریق راه های ارتباطی این بازار می توانید مستقیما با کارخانه های تولید کننده ایرانی در ارتباط بوده و سفارشات خاص خود را ثبت کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا