ام دی اف سه میل

تولید ام دی اف سه میل هایگلاس

ام دی اف هایگلاس

تولید ام دی اف سه میل هایگلاس در برخی شرکت های ایرانی و خارجی انجام می شود. اما جهت اطلاع از قیمت و نحوه تولید با مشاوران فروش در ارتباط باشید.

هایگلاس یک نوع ورق با مغزی ورق ام دی اف و با روکش پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس است. معمولا ورق ام دی اف هایگلاس تنها از یک طرف با پلکسی گلاس پوشیده شده و سمت دیگر ورق ام دی اف سه میل هایگلاس با نوع دیگری از رنگ و روکش پوشش داده می شود. این لایه حالتی براق، شفاف به ورق ام دی اف سه میل هایگلاس می دهد. ورق ام دی اف هایگلاس سه میل به دلیل شفافیت و زیبایی که به محیط می بخشد در ساخت تجهیزات داخلی منزل از جمله کابینت های آشپزخانه، کمد، بوفه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای ورق ام دی اف سه میل هایگلاس را می توان در موارد زیر خلاصه کرد. درخشندگی زیاد، مقاومت بالاتر از سایر ورق ها در برابر رطوبت، طرح های متنوع و زیبا، دوام بسیار بالا، قابلیت تعمیر و ترمیم با رنگ خود ورق هایگلاس از مزایای ورق ام دی اف هایگلاس سه میل است. بهترین ورق ام دی اف هایگلاس سه میل را می توان در بازار های داخلی یافت. امروزه شرکت های تولید کننده ایرانی، ورق ام دی اف سه میل هایگلاس  را با بهترین نوع پرینت و  روکش به بازار ایران عرضه می کنند. هایگلاس سه میل از زیبایی خاصی برخوردار هستند و از لحاظ کیفیت یا هایگلاس مشابه خارجی قابل قیاس هستند.

قیمت ورق ام دی اف سه میل هایگلاس که بسیار پر مصرف هستند و در مقایسه با های گلاس ترک قیمت مناسب تری دارند. در حال حاضر حجم قابل توجهی از میزان تولید گروه های صنعت چوب، به تولید هایگلاس سه میل اختصاص دارند. اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه انواع ورق ام دی اف هایگلاس سه میل را دارید حتما از نمایندگی های تولید هایگلاس سه میل دیدن کنید.

نخستین خط تولید تمام مکانیزه ایران

کارخانه هایی که نخستین و بزرگترین خط تولید تمام مکانیزه ایران هستند و محصولات سلولزی را تولید می کنند که در شهرک اختصاصی گروه صنعتی حوزه چوب واقع شده است که با ظرفیت تولید بالا، ورق ام دی اف سه میل پرینتی و ورق ام دی اف سه میل هایگلاس در ایران هستند. این واحد صنعتی نخستین تولید کنندگان دارنده خط تولید تمام مکانیزه پیوسته در ایران بوده که از مرحله تولید ورق خام تا مرحله نهایی در حال فعالیت است.

روش خط تولید نخستین مجموعه به صورت تمام مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن و معروف اروپایی است. مجموعه تولید کننده با بهره گیری از دانش متخصصان، مهندسان، کارکنان متعهد و فعال توانسته است با تولید محصولات با کیفیت عالی در زمره برترین های صنعت سلولزی کشور قرار گیرد. کیفیت محصولات نخستین خط تولید تمام مکانیزه ایران از نظر تولید کننده اهمیت بالایی دارد و در رشد و توسعه نقش به سزایی دارا است.

وجود خط تولید تمام مکانیزه ایران در کارخانه های صنعتی نشان از قدرت آن مجموعه و مجهز بودن به بهترین ماشین آلات پیشرفته روز دنیا و اروپا است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا