ام دی اف سه میل

ام دی اف سه میل واناچای

ام دی اف سه میل واناچای

اصلی ترین هدف هر مجموعه تولیدی و کارخانه صنایع چوبی، تولید ام دی اف خام با کیفیت و مرغوب جهت عرضه به بازار و مشتری است. تلاش تولید کنندگان ام دی اف سه میل بر این است که محصولات خود را منطبق با استانداردهای بین المللی ساخته و عرضه کند.

اغلب تولید کنندگان در این مسیر انواع گواهی استاندارد ایرانی و جهانی را کسب کرده است. ام دی اف سه میل واناچای در رده های مختلف تولید می شود و از با کیفیت ترین محصولات چوبی در دنیا محسوب می شود. ام دی اف یکی از پر مصرف آرین محصولات واناچای در دنیا پر طرفدار است. واناچای در واقع از یک چوب بری کوچکی فعالیت خود را آغاز کرد و با نو آوری در تولید پنل های چوبی از جمله ام دی اف و نئوپان توانست به کارخانه پیشرفته ارتقا یابد.

شرکت ام دی اف واناچای

تولیدات شرکت ام دی اف سه میل واناچای برای جایگزینی با محصولات واناچای و چوب این مجموعه را گسترش داده و امروزه واناچای به عنوان ماده اصلی و اولیه برای تولیدات چوبی از جمله مبلمان و سایر ساخت و سازها است و سالانه حجم وسیعی از چوب را از جنگل ها استخراج می کنند و نزدیک ۱ میلیون اصله درخت کائوچو توسط واناچای کاشته می شود که از این طریق از محیط زیست حفاظت می کند.

مجهزترین و معتبرترین کارخانه های تولید کننده انواع ام دی اف سه میل واناچای در سطح کشور وجود دارد.

اغلب تولید کنندگان ام دی اف سه میل واناچای، خط تولید و همچنین مواد اولیه تهیه آن را را ندارند و فقط دارای خط تولید روکش و پرینت ام دی اف سه میل واناچای هستند که در این صورت ام دی اف سه میل واناچای را به صورت خام از کارخانه های تولید کننده خریداری کرده و خود پس از روکش و رنگ کردن با نام و برند خود روانه بازار فروش می کنند.

واردات انواع ورق ام دی اف خام

قیمت انواع ورق ام دی اف خام براساس کارخانه تولید کننده آن دسته بندی می شود. به طور کلی هرچه مواد اولیه، مغزی و تعداد لایه های انواع ام دی اف خام بیشتر و با کیفیت باشد و همچنین میزان مقاومت لایه های انواع ام دی اف خام بیشتر و فشرده تر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

اغلب فروشندگان و تاجران صنعت چوب اقدام به واردات انواع ورق ام دی اف خام از اقصی نقاط جهان به داخل کشور می کنند. این محصول به دلیل متنوع و متفاوت بودن از لحاظ مواد اولیه و مغزی در بازار، فروش خوبی دارد بنابراین، فروشندگان اقدام به واردات انواع ورق ام دی اف خام محصول کرده اند تا نیاز داخل کشور به این محصول را تامین کنند.

اگر چنانچه شما هم یک تولید کننده محصولات چوبی هستید و می خواهید مواد اولیه مورد نیاز خود را از یک منبع معتبر دریافت  کرده و همواره از کیفیت و قیمت آن راضی باشبد، از یک وارد کننده انواع ورق ام دی اف خام کمک بگیرید. چون واردات محصولات مختلف زیر نظر دولت انجام می شود و تا کیفیت تایید نشده باشد این کار صورت نمی گیرد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا