ام دی اف سه میل

ام دی اف ۳ میل روکش دار

روکش دار 3 میل

ام دی اف ۳ میل روکش دار از نمونه تولیدی ایرانی و خارجی بوده و در حال حاضر در بسیاری مراکز عرضه می شود. قیمت فروش را در اینجا مشاهده کنید.

در بسیاری از فروشگاه ها و مراکز پخش انواع ورق ام دی اف نوع ۳ میل نیز وجود دارد. البته اینکه آیا همه بازرگانی ها از همه انواع ورق ۳ میل دارند یا خیر، بحث جداگانه ای است. اما آنچکه مشخص است، اینست که در حال حاضر مصرف ورق ام دی اف در ایران رو به افزایش است. این افزایش به دلیل تغییرات اتفاق افتاده در ذائقه و سلیقه خانواده هاست. یعنی اگر شما خانواده ای را بشناسید که خواهان چنین تغییراتی نباشد، انگشت شمار می توانند باشند. بنابراین در این میان با افزایش میزان تقاضا از یک محصول، به تبع آن رشد طراحی ها و تنوع آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

انواع ورق ۳ میل

ورق ام دی اف ۳ میل در ایران در انواع مختلف خام، سفید پرینتی، سفید تکرو، سفید ملامینه و رنگی روکش دار است. این ورق ها هر کدام دارای موارد استفاده و کاربرد متفاوت است. مثلا به عنوان نمونه ورق ام دی اف پرینتی ۳ میل در پشت باکس های کابینت سازی استفاده می شود. یا نمونه های روکش دار در صنعت صنایع دستی و کادویی به کار برده می شود. نمونه های خام نیز در برخی صنایع خودرویی یا لوازم خانگی کاربرد مستقیم دارد. در حقیقت این حجم از خرید و فروش ها بسته به نوع و کیفیت محصولات متفاوت است.

بازار تخصصی ام دی اف

بنابراین در بازار تخصصی فروش و پخش ورق ام دی اف سه میل نیز تمرکز بر روی همه مدلهای مورد نیاز بازار مصرف است. یعنی در اینجا شما هم می توانید نمونه های خام ایرانی و خارجی را سفارش دهید، هم می توانید مدلهای رنگی و روکش دار را مورد بررسی قرار دهید. البته هرچند در برخی موارد شاهد برخی سفارشات خاص و متفاوت هستیم، اما خب به صورت کلی این نمونه ورق ها در همه جای کشور و صنایع مختلف کاربرد دارد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا