ام دی اف سه میل

لیست قیمت ام دی اف ۳ میل ۱۳۹۹

قیمت ام دی اف ۳ میل ۱۳۹۹

ورق ام دی اف ۳ میل یک نوع ورق با مغزی ورق ام دی اف و با روکش پرینتی و کاغذی و ملامینه های رایج است. معمولا ورق ام دی اف ۳ میل تنها از یک طرف با روکش ملامینه یل پرینتی پوشیده شده و سمت دیگر ورق ام دی اف ۳ میل با نوع دیگری پوشش داده می شود. این لایه حالتی دارد که از کدری و عدم شفاف بودن ورق ام دی اف ۳ میل می کاهد. ورق ام دی اف ۳ میل به دلیل نوع روکش های متفاوت، شفافیت و زیبایی که به محیط می بخشد در ساخت تجهیزات داخلی منزل از جمله کابینت های آشپزخانه، کمد، بوفه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای ورق ام دی اف ۳ میل را می توان در موارد زیر خلاصه کرد. مقاومت بالاتر از سایر ورق ها در برابر رطوبت، طرح های متنوع و زیبا، دوام بسیار بالا، قابلیت تعمیر و ترمیم با رنگ خود ورق ۳ کیف و … از مزایای ورق ام دی اف ۳ میل است.

بهترین ورق ام دی اف ۳ میل را می توان در بازار های داخلی یافت. امروزه شرکت های تولید کننده ایرانی، ورق ام دی اف ۳ میل را با روکش خاص و زیبای به بازار ایران عرضه می کنند.

قیمت روز ورق ۳ میل

لیست قیمت ورق ام دی اف ۳ میل که بسیار پر مصرف هستند و در مقایسه با ام دی اف ۳ میل خارجی، لیست قیمت مناسب تری دارند. در حال حاضر حدود ۲۰_۳۰ درصد میزان تولید گروه های صنعت چوب، به تولید ورق ام دی اف ۳ میل اختصاص دارند و لیست قیمت بهترین ورق ام دی اف ۳ میل در بازار فروش در سال ۱۳۹۹، تقریبا …….. تا …….. معامله می شود. البته لیست یمتت ورق ام دی اف ۳ میل بر اساس ورق، پالتی و تریلی متفاوت است. در این بخش به لیست قیمت ام دی اف ۳ میل در سال ۱۳۹۹اشاره می شود.

  • ام دی اف ۳ میل پرینتی ۱۳۹۹:
  • ام دی اف ۳ میل رنگی ۱۳۹۹:
  • ام دی اف ۳ میل پرینتی ۱۳۹۹:
  • ام دی اف ۳ میل رنگی ۱۳۹۹:
  • استعلام قیمت روز به صورت آنلاین

نظر به اینکه صنعت چوب در حال حاضر پیشرفت سریع و چشمگیری داشته است. انواع ورق ام دی اف بهترین جایگزین برای چوب طبیعی شده است. ورق  ام دی اف سه میل یکی از بهترین نوع ورق ام دی اف است که در بسیاری از کشورها از جمله ایران و شهرهای زیادی تولید می شود و ازجمله پر فروش ترین ورق ام دی اف است.

چندین تولید کننده موفق و فعال نیز در کشور مشغول تولید ورق ام دی اف سه میل هستند که نمایندگی فروش مربوط به آن ها در شهر های مختلف دایر است. عاملین فروش که جهت استعلام قیمت روز ورق را با توجه به قیمت روز که به صورت روزانه و آنلاین در سایت های فروش آپدیت می شود در بازار فروش و قیمت روز تمام شده ورق محاسبه می کنند. یعنی قیمت روز از سوی بازار وضع می شود.

بهترین روش استعلام قیمت روز به صورت آنلاین است که گاهی به صورت روزانه و گاهی هفتگی در بخش لیست قیمت های روز آپدیت می شود و روس سنتی و قدیمی استعلام قیمت روز مراجعه به نمایندگی های مجاز فروش در سطح شهر است. البته گاهی نوسانات در قیمت نهایی ورق متفاوت است چون قیمت بر اساس نرخ مواد اولیه، متغیر است.

استعلام قیمت روز ورق به صورت آنلاین در بازار  از۱۶۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که این تفاوت قیمت، به دلیل تفاوت در کیفیت، تفاوت در برند تولیدی و حتی ابعاد ورق است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا