ام دی اف سه میل

رنگهای ام دی اف ۳ میل سنا

3 میل سنا

رنگهای ام دی اف ۳ میل سنا در جدیدترین گالری متنوع بازار رونمایی شد. جهت خرید یا ثبت سفارش عمده از هر کدام می توانید با شماره تماس این بخش در ارتباط باشید.

کارخانه ام دی اف سنا

سنا چوب نام یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین کارخانه و شرکت تولید کننده ۳ میل ایران است. این مجموعه موفق در حال حاضر در توانسته است که نام و آوازه بسیار خوبی را در صنعت ام دی اف کشور رقم بزند. فعالیت کاملا تخصصی و حرفه ای کارخانه ام دی اف سنا پاسخگویی خوبی برای نیاز بازار داشته است. به حدی که در حال حاضر تقریبا می توان گفت که این شرکت به تنهای بخش اعظمی از خرید انواع رنگ بندی از سه میل یکرو و دورو را به خود اختصاص داده است. بالا بودن کیفیت خطوط تولید و نیز دستگاه های روکش زنی این کارخانه محاسن آن است. همچنین سنا به عنوان یکی از برندهای موفق در حوزه صادرات نیز می باشد.

اصول کاری در شرکت سنا چوب

اصول کاری شرکت سنا بسیار مناسب وضعیت فعلی کشور است. یعنی اگر شما به دنبال خرید مستقیم از این کارخانه باشید کاملا امکان پذیر است. ورق های ۳ میل را در سبک پرینتی، ملامینه و کاغذی تولید می کند. روکش استفاده شده در تولیدات کارخانه سنا بسیار با کیفیت بوده و از نوع وارداتی است. هرچند این شرکت توان استفاده از روکش های قابل قبول تولید شده در ایران را نیز دارد. البته برای مغز کار نیز هم از ورق ام دی اف خام خارجی واناچای استفاده می کند. هم از نمونه محصولات ایرانی از جمله پویا. در واقع برای رنگهای بسیار متنوع این شرکت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

سفارش شما حتی اگر در حد یک پالت هم باشد، امکان تولید وجود دارد. رنگهای دلخواه شما می تواند در خطوط تولید قرار گرفته و آماده شود. البته بعد از هر سفارش اگر حتی کار شما عجله هم داشته باشد، باید اندکی صبر کنید تا ورق ها خنک و سرد شوند تا از احتمال خم شدن های بعدی جلوگیری شود. ضمنا این مجموعه دارای کارکنان بسیار فعال نیز است که برای هر سفارش بهترین راهنمایی لازم را برای شما انجام می دهند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا